Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att göra exakta jämförelser så behöver vi alla fakta o det har vi ju inte så jag släpper den frågan. Men jo, privatekonomin är den som styr tävlandet, det kan man inte komma ifrån.
Men tanke på trycket på årets första tävlingar så verkar det ju som lågkonjunkturen släppt greppet även om vår sport, vilket vore härligt för ju fler tävlande desto mer utvecklas fälttävlan som sport och det är ju enbart positivt.
Men @Lady_S satte ju fingret på kärnpunkten, dvs differentierade avgifter, rider man P70-80 o vill prova på sporten så är det helt klart lättare att få fler starter med en lägre avgift.
Men du @the_connemara...privat ekonomin är ju den som allena råder när det kommer till tävling??? Utan den så blir det inga tävlingar hur många arrangörer som än finns så den är nog i allra högsta grad relevant.
Bästa @fio , var tränar du i Kungsbacka? Det hade ju varit helt klart närmare för mig än en del andra ställen. Jag vill gärna komma på studiebesök utan häst på någon träning och beundra banan. (och dig )
Vilken är den ENDA ridhjälmen man ska ha? Jag funderar på gatehouse, men det gör inte min plånbok (om inte jag hittar den billigare i england?) Jag rider i den hjälmen som fick sig en test förra sommaren när ytterligare en ridskolebrun trodde att vi var på Monzabanan och körde Formel1-lopp
4) Vem har pratat om att finansiera allt?
Vill jag sänka kostnaderna så vet jag att jag kan hjälpa dem att jaga sponsorer så sänks avgifterna men jag orkar helt enkelt inte med det också. Men vetskapen hjälper mig! Jag vet att jag kan påverka och jag vet att det kan alla andra också!
Spännande att du fortsatte här. Varför inte skriva dina åsikter där vi redan diskuterade?
Jag tycker också CO är lite djupa, jag ser ut som en svamp (fast det gör jag nog oavsett om jag tänker efter)Jag har en CO (som @Novali01, hon har bara inte fattat att CO är märket och JW är en av sammetsmodellerna ), min terränghjälm är en J3. Pro Skull är också en vanligt variant.
Den är dock liiite liiite djup på mig och har provat en äldre Gatehouse som var ännu skönare! Så jag tänkte prova Gatehouse nästa gång om jag åker av