Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ha ha min kära medhjälpare var ju så nervös så hon tryckte av filmen så fort jag hoppat sista hindret. Sen busvisslade hon o vrålade så det ekade i hela ridhuset men eftersom jag hade en hel hejaklack tydligen så drunknade hennes vrål i det allmänna oväsendet som uppstod efter jag landat.. Ha ha har faktiskt aldrig fått så många grattis o ryggdunkningar som efter denna ritten!

Ha ha min kära medhjälpare var ju så nervös så hon tryckte av filmen så fort jag hoppat sista hindret. Sen busvisslade hon o vrålade så det ekade i hela ridhuset men eftersom jag hade en hel hejaklack tydligen så drunknade hennes vrål i det allmänna oväsendet som uppstod efter jag landat.. Ha ha har faktiskt aldrig fått så många grattis o ryggdunkningar som efter denna ritten!

Jag ligger i lä här märker jag. Hade ju bara en liten gubbe som gav mig tummen upp. :D

Men tänk att du hade en så lång o smal hals @Speedway?? Trodde du var mer som jag...dvs kort o tjock! Men nu har jag ju sett dig på facebook så det måste ju stämma! Snygg heltäckande giraffoverall hade du också! Helt rätt á la 70-tal....:idea::laugh::D:up:

Igår skrittade den gråa och ridskolebruna ut. Den ridskolebruna har vi bara skrittat på en gång innan. Så min kompis/medryttare fick äran...Den gråa kändes som en atombomb, först avslappnad sen otroligt spänd o så började hon backa o småbocka och så tittade hon ut på terrängbanan, aldrig i livet lilla gråa häst! Jag vill överleva denna helg också. O så visade hon sin vackra stora underhals... Den ridskolebruna var som ett ånglok och tjafsade med munnen, men efter 30 min började hon slappna av och sen kunde de skritta bredvid varandra utan att hetsa upp varann, förutom då att den gråa ville bita den ridskolebruna så det fick jag korrigera 100 gånger.

Flytta inte detta till dressyr @LenaH, detta är vår försäsong ;)

Ett litet gulligt virus såklart! :bump: Som är omtänksam o skriver i dina trådar så alla andra ska tro att du åtminstone har EN vän här livet....:devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 440
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 661
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar