Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så får någon vara eldvakt och ta nattpassetSka vi sitta uppe hela natten? Jag försöker rensa svamp men jag misstänker att det kommer att knastra om kantarellsoppan
Tell meLäste på om den, jesus vilken lång dräktighet de har...
Om dräktigheten kan vara väääldigt lång så tror jag att vi kan gå och sova allihop nu. Den har väl snart gått 14 dagar över tiden...
Det blir en vääääldigt lång väntan för oss som blivit beroende (och tänk vilken tuff avtändning om vi ska vara beroende fram tills jul och sen inte kunna följa okapin live efter det?!)Om de räknat på 414 så kan den ju klämma på ungen till jul?!?
Det blir en vääääldigt lång väntan för oss som blivit beroende (och tänk vilken tuff avtändning om vi ska vara beroende fram tills jul och sen inte kunna följa okapin live efter det?!)
Årets julklapp - extra surf för att kunna följa den danska okapin!Det blir i så fall en lysande affär för Telia, jag har köpt massor med extra surf.
Årets julklapp - extra surf för att kunna följa den danska okapin!
@Alexandra_W Tror du att sändningen fortsätter när den lille väl är född?
Annars gör vi en buke-insamling så de har råd med många kameror och livesändningar dygnet runt i några årJag hoppas det, de borde väl kunna fortsätta sända tycker man?
Över vilken tid liksom, var lååångt spann ju - nästan tre jäkla månaders spann... 414 till 493 dygn... Om de räknat på 414 så kan den ju klämma på ungen till jul?!?
Så sitter vi här om tre månader "snart måste väl ungen komma".
Dräktig 414-493 dygn! Och ja, jag har också blivit besatt