Den där okapin i Danmark

Jag tror att det bara är under kvällen/natten som någon i personalen kollar kameran, annars är det ju folk på plats. Så det är därför kameran flyttar på sig nu men inte på dagen. Det är min teori. :cool::up:

Och nu får man bara se den vanliga öronbilden när hon idisslar.
Kan någon vara snälla och skriva här då det verkligen sätter igång för jag är bakis och trött och orkar inte kolla mer på henne

Men vad är det som händer nu? Nu verkar någon i personalen precis gått loss med zoomen (gjorde mig snudd på illamående alltså med allt zoomande).

Börjar det närma sig iom att det är sådant fokus på magen?

Är det bara för mig som videon inte funkar ordentligt? Går att titta ett par sekunder sen hänger det sig och jag ladda om sidan :banghead:

Liknande trådar

Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i...
2
Svar
38
· Visningar
3 183
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
428
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 709
Senast: Enya
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar