"Hej, jag jobbar som professionell fölvakare", det vore nåt det! (eller kanske inte, det låter som ett ganska trist jobb i längden)Folk kan anlita oss. Men då borde vi få betalt...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Hej, jag jobbar som professionell fölvakare", det vore nåt det! (eller kanske inte, det låter som ett ganska trist jobb i längden)Folk kan anlita oss. Men då borde vi få betalt...?
Lite ensamt?"Hej, jag jobbar som professionell fölvakare", det vore nåt det! (eller kanske inte, det låter som ett ganska trist jobb i längden)
Man får anställa fler, och arbeta i kontorslandskap. Då blir det roligare när någon skriker att det är föl på gång på en av skärmarnaLite ensamt?
Jag skulle kunna bli ohyggligt rik då, även om det är någon sniken som ska betalaFolk kan anlita oss. Men då borde vi få betalt...?
Smsgrupp är grejjen kanske?Man får anställa fler, och arbeta i kontorslandskap. Då blir det roligare när någon skriker att det är föl på gång på en av skärmarna
Var tvungen att tänka lite innan jag insåg att ordet skulle delas upp somhunnæsehorn