Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okapis är... Märkliga djurIdag lärde jag mig något nytt..... Okapi-kalven har vid 61 dagars ålder haft sin första avföring !
Detta är helt normalt , magen går inte igång förrän kalven börjar smaka på fast föda. Jisses !
Ju mer jag lär mig om dem desto mindre söta blir de...Okapis är... Märkliga djur
Jag tycker att dom är fascinerande annorlundaJu mer jag lär mig om dem desto mindre söta blir de...
Jag tycker att dom är fascinerande annorlunda
Enligt deras veterinär som undersökte okapin i mitten av oktober, se 16 oktober i denna tråd var det en hankalv ?? Och i den nya filmen från igår kallar djurskötaren kalven som han ett flertal gånger filmen !Lilla okapin heter Ituri, efter Ituri-regnskogen i Kongo. Och det är en liten flick-okapi säjer dom på zoo.
Jag mejlade zoo och frågade vad han hette (har inte sett filmen och skulle troligen inte förstå mycket av danskan) och då fick jag till svar att ungen heter Ituri och är en "hun". För säkerhets skull frågade jag igen om det är en flicka/pige och de svarade ja.Enligt deras veterinär som undersökte okapin i mitten av oktober, se 16 oktober i denna tråd var det en hankalv ?? Och i den nya filmen från igår kallar djurskötaren kalven som han ett flertal gånger filmen !
. Om jag skulle ta ut hela min semester, typ NU?Här hörrni, har ni en ny nedkomst att bevaka:
https://www.youtube.com/channel/UClnQCgFa9lCBL-KXZMOoO9Q/live
Här hörrni, har ni en ny nedkomst att bevaka:
https://www.youtube.com/channel/UClnQCgFa9lCBL-KXZMOoO9Q/live
Det här är ju ett perfekt ställe att lägga fölvakssändningar på sen när säsongen drar igång, tänk så skönt för alla stoägare som slipper vaka själva@honung nu får a´jag svårt och bestämma mig om jag avgudar dig eller avskyr dig?!!
Men alltså det här är ju inte hälsosamt, bye bye sömnen och sen får man äta snabbt och enkelt.
Undrar när vi ska få bukes weblivesändningar?
Folk kan anlita oss. Men då borde vi få betalt...?Det här är ju ett perfekt ställe att lägga fölvakssändningar på sen när säsongen drar igång, tänk så skönt för alla stoägare som slipper vaka själva