Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Charlie heter han ju!
Fan att ingen kan fatta det då..Det sa jag ju för flera veckor sen...
Fan att ingen kan fatta det då..
Jahaaaaaa! Då fattar jag!Det är för att Charlie är gift de inte vill fatta det. Preben är tydligen inte gift *asg*
Det är en hanÄr det nån som vet om det är en han eller hon? Och har den fått något namn?
Söt är den i alla fall!
Vänta, vem är det som håller i okapin?Ny film på Youtube när den får sin första veterinärkoll. Det är en hane. Han väger 21 kilo.
Allt var bra och han fick en spruta med selen och e-vitamin för att andra zoos har haft okapiungar med brist på detta..
Rättar mig själv, trodde det var en VÄLDIGT ofördelaktig kameravinkel på Preben.Vänta, vem är det som håller i okapin?
Gullebarnet dåNu har äntligen filmen kommit som vi alla har väntat på...... han har fått komma ut för första gången ! Mamma okapi blev lite orolig när lillen plötsligt upptäckte att det fanns en pappa okapi i den andra hagen
Det verkar vara ett bra zoo eftersom de "exotiska" djuren förökar sig. Är väl inte så ofta man hör om okapi- och flodhästfödslar i djurparker?
"The killer" på Köpenhamns Zoo är nu infångad och avlivad.
http://www.expressen.se/kvallsposten/mystiska-dodsfall-pa-zoo-pa-vag-klaras-upp/