Så man ska minnas denna hösten som då man väntade och väntade .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske blir en trend?Följer inte denna själv men min kära far hade hittat en live-stream från Estland där man riggat upp en kamera ovanför ett örnnäste högt i ett träd. Den filmade dygnet runt från att örnparet började bygga bo till att de la ägg, äggen kläcktes, kycklingarna växte och till slut lämnade boet som vuxna örnar. Jag tittade lite då och då, och det var rätt kul att titta in och se hur mycket ungarna hade växt sen man kollade senast.
Det kanske blir en trend?
Mee kameror på alla möjliga djur...
Vilket djur vill ni se?
Jag skulle gärna kolla på det. Skicka en länk.Jag kan erbjuda ett par sura hönor som bara ruvar och inte värper. Mycket kackel och lite verkstad.
Du måste kämpa mer för er relation! Har du funderat på parterapi?Jag känner att jag tyvärr börjar tröttna lite på henne.
Måste ta en okapipaus.
Det är svårt när hon inte vill prata. Hon verkar inte intresserad av det utan är nöjd ändåDu måste kämpa mer för er relation! Har du funderat på parterapi?
Då måste du ta på dig ansvaret för att ni ska få er kommunikation att fungera! Er relation är värd att kämpa för även om det innebär att du ger mer än du får!Det är svårt när hon inte vill prata. Hon verkar inte intresserad av det utan är nöjd ändå
Jag tror hon har många andra beundrare också. det känns som hon inte ser mig
Nä man kan inte förändra någon annan. Extra svårt när man inte förstår varandras språk. Hon pratar ju danskaDå måste du ta på dig ansvaret för att ni ska få er kommunikation att fungera! Er relation är värd att kämpa för även om det innebär att du ger mer än du får!
Åh, pratar hon Danska förstår jag. Då är det kört!Nä man kan inte förändra någon annan. Extra svårt när man inte förstår varandras språk. Hon pratar ju danska
Jag tycker inte vår relation är sund.Åh, pratar hon Danska förstår jag. Då är det kört!
Annars skulle jag säga att en relation med en okapi bara kan bli bra om en betraktar dem som projekt och ser vad som skulle kunna bli om en bara jobbar tillräckligt mycket på relationen! Men inte om den pratar danska, då är det bara att gå vidare för då finns det inget hopp om kommunikation.
Men gud
Haloo?
Haloo?