Den där okapin i Danmark

Nu har jag två vänner som följer den, en av dom är brasilian. Okapi börjar bli internationell! Till och med min sambo frågade suckande igår efter länken till "det där djuret"...

För övrigt kan ett intensivt spaningsarbete avslöja att hon tycker om att stå still, tugga, gnaga på en buske lite ibland och att ligga vid väggen och visa öronen i bild.

Och för övrigt har jag inte sett så mycket arsle på länge som jag gjort under de senaste dagarna.

Men det är väl inte samma som vi har sett tidigare? Den här är ju mycket mindre och har små horn. Eller är det jag som inte känner igen henne på dagen? :eek::confused:

Liknande trådar

Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i...
2
Svar
38
· Visningar
3 183
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
428
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 713
Senast: Enya
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?