Den där okapin i Danmark

Jag tror jag har kommit på hur lite bekväma Mammakapi (måste komma ihåg att det inte är Fru Okapi nu:o) planerat:
Lika bra få det gjort så jag slipper bli övervakad i baken hela tiden och mobbad för jag fiser.
Jag vill ta ett bekvämt datum så 1/10 är ju okej och jag slipper konkurrens med lucia, jul och nyår osv.
Dessutom ska jag lura alla så en förmiddag blir ju bra.

;)

Skarmavbild%202016-10-01%20kl.%2011.35.48.png

Fortsätter att posta bilder för de som inte kan följa det live

Eftersom att denna tråden dör nu (ganska sjukt egentligen) så skulle jag vilja uppmana till nya fina direktsändningar på allt vad Buke har att erbjuda.
Människobebisar klarar jag mig utan men typ allt annat kan vara av intresse :love:
Vad har vi för resurser?
Hästar
Får
Hundar
Katter
??

Liknande trådar

Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i...
2
Svar
38
· Visningar
3 183
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
428
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 711
Senast: Enya
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar