Den där okapin i Danmark

Haha. Alla. Snacka om att luras, dubbelt liksom =)

Att den inte är på benen lika snabbt som ett föl är väl inte så konstigt, de hade dem väl gömda i flera veckor och var bara dit ibland i början i det vilda. Då bör de kanske inte vara fölsprattliga?
Jag var väldigt orolig när det inte blev bara plums ut och skutt iväg liksom. Men nu ser den mer ut som ett rådjurskid.

Haha. Alla. Snacka om att luras, dubbelt liksom =)

Att den inte är på benen lika snabbt som ett föl är väl inte så konstigt, de hade dem väl gömda i flera veckor och var bara dit ibland i början i det vilda. Då bör de kanske inte vara fölsprattliga?

Kan den ligga där i flera veckor?!! :eek: Jag som är sååå kaffesugen men ville se den ställa sig upp först...

@niphredil
Skarmavbild%202016-10-01%20kl.%2011.11.19.png

Liknande trådar

Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i...
2
Svar
38
· Visningar
3 183
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
428
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 713
Senast: Enya
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar