Vinterbad
Trådstartare
den innehåller visst ämnen som hon behöver och den ska inte locka dit rovdjur.Äter hon efterbörden eller vad gör hon nu Mammakapi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
den innehåller visst ämnen som hon behöver och den ska inte locka dit rovdjur.Äter hon efterbörden eller vad gör hon nu Mammakapi?
That's no excuse.den innehåller visst ämnen som hon behöver och den ska inte locka dit rovdjur.
På både mamman och barnetÄntligen blir magen full!
Pojke eller flicka?Jag vill se om Minikapin viftar på svansen som en lammunge när den diar.
Och så vill jag se vadslagning om det är flicka eller pojke.
Däremot kan jag hoppa över Mammakapis underredsbehandling.
Ska inte ringen dinglas över magen? Då är det ju lite sent. Eller kan du fråga ringen ändå?Pojke eller flicka?
Måste dingla en ring över något först. (I mina tankar är det en flicka. Men måste konsultera med mig själv.)
Kan alltid dingla den över min mage och se vad den säger.Ska inte ringen dinglas över magen? Då är det ju lite sent. Eller kan du fråga ringen ändå?
Haha! Tycker det är så kul att okapin dök upp nu trots allt!
Trots deras fina diagram och förklaringar!
Magar kan säga mycket, fis till exempelKan alltid dingla den över min mage och se vad den säger.