Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DET ÄR SÅ KUL MED DJUR! Eller..Rut (katten) hade lagt en bajsklump på mattan i vardagsrummet, denna tog Lemmy och smetade ut över golvet....Med sitt huvud......................
Det kanske är lika braDu är medveten om va att du inte gör någon vidare reklam för Eurasier med dina hulliganer?
FörlåtDET ÄR SÅ KUL MED DJUR! Eller..Rut (katten) hade lagt en bajsklump på mattan i vardagsrummet, denna tog Lemmy och smetade ut över golvet....Med sitt huvud......................
Det kanske är lika bra
Grattis! och kul ändå att rasklubben (antar jag?) utser sådant, för det kan ju inspirera fler att börja träna med sina hundar. Vet du hur många corgis som var ute och tävlade förra året?Lasse blev årets lydnadscorgi 2018
Visa bifogad fil 24947
Tyvärr är vi få som tävlar så det var inte mycket konkurrens, men med titel och flera fina resultat under året så är jag glad ändå!
Labbetrasan löper... Vilket innebär att hon skiter och pissar inne värre än någonsin, ylar och håller på som en jävel. Är färdig att skicka ut henne i hundgården permanent tills det är över...
Jag vill gärna det... Sambon är mer avvaktande, får se om det blir denna sommaren eller nästa.Urk! Ska hon inte kastreras då?
Jag vill gärna det... Sambon är mer avvaktande, får se om det blir denna sommaren eller nästa.
Grattis! och kul ändå att rasklubben (antar jag?) utser sådant, för det kan ju inspirera fler att börja träna med sina hundar. Vet du hur många corgis som var ute och tävlade förra året?
Vet inte Inom saluki är det ju lätt. Det är bara att kolla om NÅGON öht gjort något. Att räkna ihop 1-2 hundar går snabbt, framförallt var det lätt förut när det bara var mina egna att räknaHur kollar man det på ett någorlunda smidigt sätt?
Jag checkade av lydnaden och räknade ihop 9 cardigan och 5 pemmar. Så vi är inte så många i lydnaden. Desto fler inom rallyn. Finns också flera ekipage i agility och nosework, och ett fåtal i brukset.
Lasse blev årets lydnadscorgi 2018
Visa bifogad fil 24947
Tyvärr är vi få som tävlar så det var inte mycket konkurrens, men med titel och flera fina resultat under året så är jag glad ändå!
Det är riktigt jobbigt. Normalt sett så börjar hon inte gnälla efter frukost förrän sambon stiger upp, men nu har hon hört min väckarklocka som hon normalt ignorerar och sitter och vrålar för full hals där nere...Det låter rätt outhärdligt.
Borde finnas en form av svart lista för såna köpareHelga är fortfarande halt och ute är också halt. Jag fick leta fram broddarna till skorna nu på kvällspromenaden. Mamma Mu halkade omkull med bakkärran. Man blir ju lite orolig för sånt i hennes ålder.
Och så har jag kontaktat en uppfödare för att varna för en valpintressent. Jag såg på Facebook att de hade börjat föra en dialog om köp av en valp.
Köparen har nyss köpt en valp men har redan lagt ut den till försäljning utan uppfödarens vetskap. Anledning var att barnen var "för på" på valpen. Uppfödaren fick veta, ville köpa tillbaka och sen var rabaldret i full gång. Ändå sitter den här köparen och kontaktar två uppfödare för ny valp i samma ålder