Sv: Del II Hur går de för era 0.6or
jag menar inget elakt alls nu eller så, men rent utbildningsmässigt/kroppsligt/psykisk, vad ger de att hoppa en sån unghäst? Det är en trevlig ponny du har och inget är illa menat, men jag tycks aldrig få ett svar på den frågan utan att någon blir arg.
personligen tycker jag inte att en 3 åring är klar i kroppen för att hoppa uppsuttet, ser ingen mening utbildningsmässigt att de ska hoppa vid en sån ung ålder, förklara gärna varför du hoppar din. Och sen blir jag faktiskt lite chockad, skulle du verkligen ut på en klubbtävling med en 3åring? läste de i din blogg och speciellt 5 dagar innan markerade den på böjt spår? du skriver de själv i din blogg, får mig att tappa hakan lite. Sen de är väl inte ens laglig att starta en sån ung häst på lokal nivå är de ju de året de fyllt 4.a samma sak gäller väl på klubbisar med, eller?
återigen menar inget illa, och kanske uttrycker mig klumpig, ber om ursäkt från början i så fall, vill inte ha några negativa inlägg här utan en ren disskution på en snäll nivå.