Jag har aldrig gjort det tidigare men borde funka, behöver pengarna "nu" om omläggningen inte skulle gå igenom, gör den det är det lugnt.Ja det vet jag men visste inte man kunde göra det för samma år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig gjort det tidigare men borde funka, behöver pengarna "nu" om omläggningen inte skulle gå igenom, gör den det är det lugnt.Ja det vet jag men visste inte man kunde göra det för samma år.
Fattade det sen men orkade inte ändraJa det vet jag men @Mia_R tänkte göra avdrag efteråt och få pengarna i juni också..
Jag gjorde det som sagt för något år sedan, när jag hade missat att jag kunde göra ett avdrag. Så jag hade godkänt och fått pengarna redan, och sedan gjorde jag en ändring och fick en utbetalning till. Det var ju inte medvetet, så som tänkt här, men det torde ju inte påverkaJag har aldrig gjort det tidigare men borde funka, behöver pengarna "nu" om omläggningen inte skulle gå igenom, gör den det är det lugnt.
Min man fick aldrig sin deklaration.. Trots att han har kivra. Så konstigt!
Han studerar, men har jobbat extra.
Vad kan det bero på? Deklarerar man inte när man pluggar?
Kan man inte betala in lite varje månad tills sista inbetalningsdagen?För en stund sen km bekedeti kivra.
ska betala drygt 1700. Oändligt lättad att det inte blev värre. Nu ska jag bara spara ihop till det också..
Tack! Nu är min också inne!Så. Nu har jag skickat in deklarationen! Brukar alltid fungera tidigare än utsatt datum
Man ska betala senast 2 maj för att slippa ränta, annars är det 12 september men då läggs det på ränta. Man kan betala när man vill och behöver inte vara allt på en gång.Kan man inte betala in lite varje månad tills sista inbetalningsdagen?