Räcker det som bevis? Tänker på kostnaden också, om man ska redovisa allt. Fast det finns ju på kontot såklart.Jag räknade antingen antal jobbdagar eller tog skatteverkets standard och mätte sträckan jag körde bara. Kör alltid så ganska enkelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Räcker det som bevis? Tänker på kostnaden också, om man ska redovisa allt. Fast det finns ju på kontot såklart.Jag räknade antingen antal jobbdagar eller tog skatteverkets standard och mätte sträckan jag körde bara. Kör alltid så ganska enkelt.
hur gör ni som drar av resor. Har ni sparat alla kvitto och gjort nån sorts rese-bok?
Jag skriver upp dagarna när jag jobbar (kryas i almenackan) tar sträckan × 18.5 kr...Räcker det som bevis? Tänker på kostnaden också, om man ska redovisa allt. Fast det finns ju på kontot såklart.
Jag har testat flera dagar och hela tiden fått beskedet att det inte funkarJag testade och det gick utmärkt att skicka in ska kolla hur det ser ut imorgon igen. Har aldrig testat att logga in tidigare förr. Men om andra säger att det brukar gå borde det ju vara okej
Räcker det som bevis? Tänker på kostnaden också, om man ska redovisa allt. Fast det finns ju på kontot såklart.
Jag sparar inte kvitton, har inte ens tankkort. Stämpelklockan på jobbet registrera vilka dagar jag jobbar och trängselskatt som registrera att jag kört bil och inte cyklat, västtrafik eller liknande.hur gör ni som drar av resor. Har ni sparat alla kvitto och gjort nån sorts rese-bok?
vad får tåg samlar du på?Får tillbaka ca 1300kr , nöjd bara att slippa betala. Tror den lilla pengen kommer gå till del av köpet av modelltåg
Blir start på samlandet . Ska specialbeställa en Regina X52 av en som gör modeller själv, kommer bli en vitrinmodell så ska bara stå i skåp och se snygg utvad får tåg samlar du på?
Jag håller på och bygger en Big Boy lok men är lite missnöjd med den, så den blir en surdeg,.Blir start på samlandet . Ska specialbeställa en Regina X52 av en som gör modeller själv, kommer bli en vitrinmodell så ska bara stå i skåp och se snygg ut
hur gör ni som drar av resor. Har ni sparat alla kvitto och gjort nån sorts rese-bok?