Deklaration

Jag testade och det gick utmärkt att skicka in 😊 ska kolla hur det ser ut imorgon igen. Har aldrig testat att logga in tidigare förr. Men om andra säger att det brukar gå borde det ju vara okej 😊

Har alltid gått att logga in med bankid till deklarationen nån dag före.
Mysko. De kanske öppnar tjänsten tidigare för säkerhets skull, ifall det skulle bli tekniska problem så de inte kan öppna den den dag och tid som står på sidan.
Har också deklarerat nu. Skönt att få det gjort!

Har också deklararerat nu. Får 4500 kr tillbaka, men det känns lite i jänförelse med sambo som får massor🤪

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 885
Senast: lizzie
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 336
Senast: monster1
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: cassiopeja
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 741

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka