Fick mitt besked idagJa, men de som har Kivra kommer få den mellan 6-10 mars.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick mitt besked idagJa, men de som har Kivra kommer få den mellan 6-10 mars.
Fick precis besked, efter att jag läst tråden och kollat mailen 5 gånger. Ska få tillbaka 13 kkr. Kommer låta HR fortsätta dra 500 kr extra i skatt för jag kommer aldrig bli tillräckligt bra på att spara själv
Skickas det ut dygnet runt eller kan man sluta uppdatera Kivra efter fem?
Jag får alltid min sjukt sent(känns det som i alla fall )av någon anledning. Det verkar vara helt normalt!Hoppas få min idag, annars blir jag orolig att nåt blivit fel
Jag har alltid fått tidigt innan kanske därför jag är nojig nuJag får alltid min sjukt sent(känns det som i alla fall )av någon anledning. Det verkar vara helt normalt!
Jag brukar också alltid få tidigt men har inte fått än!Jag har alltid fått tidigt innan kanske därför jag är nojig nu
Måste du inte söka ny jämkning varje år? Sedan två år tillbaka så måste jag lämna in en ny ansökan till Skatteverket varje år och med några års mellanrum även motivera mina reseavdrag vid ansökan.Idag vid 05.00 hade det plingat i Kivra.
Får tillbaka ca 50k.
Misstänkte att det skulle bli runt där. Har en jämkning på min huvudanställning på 40% som legat kvar sen jag började som timanställd för över 10 år sen. Som det inte blivit av att ändra under årens lopp.
Kommer iallfall lämpligt då jag ska köpa loss min leasingbil till sommaren. Så då får jag extra pengar jag kan lägga som handpenning direkt utan att behöva plocka från sparkonto.
Bara för det kom den då, 11000 tillbaka, gött!Jag brukar också alltid få tidigt men har inte fått än!
Det har jag aldrig gjort? Det dras 40% på min lön direkt från företaget. Jag har aldrig haft något med skatteverket att göra. Kanske inte klassas som en "rikigt " jämkning"?Måste du inte söka ny jämkning varje år? Sedan två år tillbaka så måste jag lämna in en ny ansökan till Skatteverket varje år och med några års mellanrum även motivera mina reseavdrag vid ansökan.
Bara för det kom den då, 11000 tillbaka, gött!
Fick min idag med 8400 i kvarskatt ... knappast något att längta efter ....Nu är det dags! Jag väntar ivrigt på att den ska landa i Kivra. Någon här som redan hunnit få sin?
Hur tror ni det ser ut för er i år? Senaste två åren har jag fått betala tillbaka några hundralappar, trots att jag har bl.a. huslån. I år har jag ingen aning så det kan sluta hur som helst.
Här är en till som alltid fått tidigt, oftast första dagen! Men denna gång har jag inte fått min än. I år vet jag inte alls hur det ser ut så jag är lite oroadJag brukar också alltid få tidigt men har inte fått än!