Fast jag kan ju se om en kille är kort eller lång även om jag inte är gay. Tycker jag iaf!
Visst, men reflekterar aldrig över det.
Ingen aning om hur långa mina kompisar är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag kan ju se om en kille är kort eller lång även om jag inte är gay. Tycker jag iaf!
Visst, men reflekterar aldrig över det.
Ingen aning om hur långa mina kompisar är
Påminner mig om en gammal chef till mig som vid lunchen vid något tillfälle påstår att hon, jag och vår kollega måste ju vara lika långa? Jag och kollegan tittar förundrande på varandra och reser oss. Kollegan är alltså 178, jag 167 och chefen 157
Sen är det ju det här med att han såklart vet vem den förra danskillen är. Så måste väl berätta den roliga nyheten att han är bukis med danskille 2. Känner mig lite som "tjejen som dejtade alla killar i klassen" , vilket är väldigt långt ifrån den jag varit.
För att jag inte riktigt vet hur jag skulle hantera situation där alla tre är i samma rum, vilket inte är ett otroligt scenario när man får dansa igen. Förutsatt att vi fortsätter träffas såklart.Rent spontant, varför måste du berätta det?
Han ville också ses igen kul!
Jag föreslog att vi kunde fara iväg och grilla nånstans.
Jag är så glad för att jag kommit över min nya tjejgrupp på Facebook! Ska på ett litet event med några därifrån nu på lördag, och jag ser fram emot det jättemycket!
Kommer nog fokusera på detta nu ett tag samt förhoppningsvis träffa journalisten någon gång när han känner sig "redo". Har varit lite låg på energi på sistonde, så just nu orkar jag inte med Tinder och allt sådant. Men tjejgruppen känns jättebra så blir kul att träffa några av dom.
Förstår inte hur folk orkar med dejting öht, ffa inte nu under corona. Måste ju vara i princip omöjligt?
Jag umgås bara med en familj jag gör hundaktiviteter ihop med (och nu har de kennelhosta i sin flock så nu umgås vi ju inte alls) samt då vad-det-nu-är och ev hans barn. Mitt sociala liv är typ obefintligt. Räknar inte in folk på jobbet då det är rätt få där och jag håller mig på min kant, samma med stallet där jag oftast är ensam.
Fast alla följer ju inte rekommendationerna och vissa verkar ju köra på som vanligt, så de dejtar nog som vanligt också.Förstår inte hur folk orkar med dejting öht, ffa inte nu under corona. Måste ju vara i princip omöjligt?
Jag umgås bara med en familj jag gör hundaktiviteter ihop med (och nu har de kennelhosta i sin flock så nu umgås vi ju inte alls) samt då vad-det-nu-är och ev hans barn. Mitt sociala liv är typ obefintligt. Räknar inte in folk på jobbet då det är rätt få där och jag håller mig på min kant, samma med stallet där jag oftast är ensam.
Vad kul att du träffat någon som får dig att känna så .Har träffat The Guy igen i veckan 2 ggr (ja, han har blivit uppgraderad till stora bokstäver ).
Tappade mitt huvud första gången och liksom bara förlitade mig på att allt känts så superbra första gången och i vår kommunikation (och på jobbet, ja det är en annan kollega, vem annars skulle jag ens träffa ) och gick emot all normal social struktur jag alltid använder mig av just för att slippa hamna i dåliga lägen. Att bara bestämma att dyka upp efter stallet funkar liksom inte i något läge, inte med vänner heller. Det enda jag kunde tänka på från att jag kom var om han egentligen ville att jag skulle åka hem men det förmådde jag mig såklart inte fråga utan höll god min tills jag stack till jobbet 1 h före honom dagen efter Ångesten jag hade då var fan hemsk Tog flera timmar efter att han svarat att han såklart ville fortsätta ses och att han var precis likadan i vår kontakt innan jag slutade må fysiskt illa Tror mest jag blev så överraskad och besviken, trodde jag kommit längre liksom med detta. Stackars @Bison och min närmsta kollega har fått tjata hål i huvudet på mig
Nåja. Nu är det på nivån skjut mig vad bra han är. Fixade mat till mig efter stallet tredje gången vi sågs och sedan skulle vi titta på en film vi redan valt - typexempel på bra struktur för mig Han är så mycket mer engagerad, lyhörd och lättkommunicerad än någon alls jag träffat innan. Trots att vi direkt var överens om att det inte är något seriöst. Kommer vara singel for life efter detta, nivån av kräsenhet har höjts typ 1000 % (och @Bison envisas med att detta ska vara normal nivå ❤).
Jag är så jävla glad
Vad kul att du träffat någon som får dig att känna så .
Kan relatera till att bli mer kärsen efter att ha träffat vissa personer, det här året har nog faktiskt gett mig flera såna insikter. Samtidigt som jag verkligen börjat ifrågasätta om jag överhuvudtaget har några utseendekriterier jag attraheras av.
Men blir ju nyfiken hur du hanterar att ha en du redan dejtat på jobbet?
Jag bävar inför när jag hamnar i den situationen då danskille 2 och 3 och jag är på samma ställe. Hade en dröm då danskille 2 blev så besviken att jag inte ville fortsätta träffa honom för att det var så mycket i mitt liv och att jag nu träffar en annan från dansen .
Vad kul att du träffat någon som får dig att känna så .
Kan relatera till att bli mer kärsen efter att ha träffat vissa personer, det här året har nog faktiskt gett mig flera såna insikter. Samtidigt som jag verkligen börjat ifrågasätta om jag överhuvudtaget har några utseendekriterier jag attraheras av.
Men blir ju nyfiken hur du hanterar att ha en du redan dejtat på jobbet?
Jag bävar inför när jag hamnar i den situationen då danskille 2 och 3 och jag är på samma ställe. Hade en dröm då danskille 2 blev så besviken att jag inte ville fortsätta träffa honom för att det var så mycket i mitt liv och att jag nu träffar en annan från dansen .