Nej, jag måste inte direkt gosa på mitt initiativ, mitt största problem är väl att jag önskar HAN tog mera initiativ. Jag gillar män som är lite "på".... Nu har han dock frågat/hintat tydligt i skrift om att han är redo för betydligt mycket mera närhet nästa gång (såpass att jag känner det kanske kan gå lite för snabbt från "noll" till "hundra"), så min misstanke är att han nog är rätt blyg och kanske inte vågar "prova sig fram" IRL... möjligtvis lite rädd för #metoo eller nåt.
Tänker se efter nästa dejt i helgen, hur det utvecklas. Om inte det blir bättre än vad det kändes senast så orkar jag nog inte lägga mera tid på honom. Men vi har åtminstonde chattat lite mera den här veckan, så pluspoäng på det.
Det låter väl som att ni är på olika plan helt enkelt. Det kan ju bli svårt. Jag har varit på olika plan än ungefär alla mina pojkvänner utom en och det är en jäkla stress som aldrig blivit bra. Det finns ju inget rätt och fel sätt att vara utan ibland är det ju helt enkelt bara så att en inte matchar när det kommer till avgörande delar i ens personligheter. Jag hoppas du får nån klarhet efter nästa dejt