Blir inte helt klok på LK.... Han var här i söndags och vi lagade mat ihop, det kändes ganska bra, men efteråt när vi satt i soffan och jag försökte sitta lite närare och mysa lite så verkade det som att han drog sig undan? Samtalet blev också lite stelt och oengagerad emellanåt. Så jag antog att han inte kände sig attraherad av mig längre, tills han på väg ut dörren ger mig ett kyss som säger något helt annat.....
Vi ska träffas igen till helgen (på hans initiativ), och nu har jag försökt hålla igång chattandet lite mera, men verkar som att jag måste vara drivande annars så blir det inget. Så tja, är nog inte direkt soulmatepotensial här. Känner även att jag behöver rätt mycket mera bekräftelse än vad han har gett hittils, vilket jag nu har försökt hinta om (relativt tydligt). Så vi får väl se hur det utvecklar sig.
Vi ska träffas igen till helgen (på hans initiativ), och nu har jag försökt hålla igång chattandet lite mera, men verkar som att jag måste vara drivande annars så blir det inget. Så tja, är nog inte direkt soulmatepotensial här. Känner även att jag behöver rätt mycket mera bekräftelse än vad han har gett hittils, vilket jag nu har försökt hinta om (relativt tydligt). Så vi får väl se hur det utvecklar sig.