F.o. under temat "men are trash" del 47:
Har ju traffat Byrakraten lite till och fran i typ tva manader, och fast vi inte haft en direkt konversation om var sitaution sa har jag kategoriserat honom som "friends with benefits", da fast han ar jattetrevlig och kul att hanga med, definitivt verkar ha en del annat i livet att hantera och inte varit 100% palitlig.
Sa, trots att vi traffats ett tag sa ar vara konversationer overlag ganska ytliga - jag vet en del om hans familj/bakgrund, det ar inte ett helt mysterium, men vi har a anndra sidan inte heller suttit uppe hela natterna och delat vara drommar och familjetrauman
De senaste 2 veckorna har vi inte setts och han har messat mycket mindre an vanligt. "Fine" i min bok - han har annat i livet/har trottnat pa mig - jag har dejtat tva andra snubbar och inte varit sa hung up (?) pa honom. (FORLAAAAT, jag hatar min svengelska!)
Har inte hort fran honom oht pa en vecka, och senaste meddelandet var ett vanligt "har ar vad jag har gjort i helgen, hur ar det med dig", nar jag 00:42 i morse far foljande meddelande fran honom
"Hey - I'm not too great tbh. Having a fairly shit time. I hope you are ok"
!!
Vad vill han att jag ska gora med det meddelandet liksom? Voluntara som hans teraput?
Svarar jag inte pa det meddelande ser det ju valdigt kallt ut, a andra sidan ar de flesta svaaren (som inte ar "oh nej, vad trakigt - vill du prata om det/vad kan jag gora for dig?" ocksa ganska kalla.
aaargh. Man ar skit