Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltid lika aktuell! Mer nu dock :D

20200903_201221.webp

Jag förstår precis vad du menar ❤
Jag förstår också precis hur du menar.
Förstår precis. Blir ändå glad att läsa att du drar dina gränser och kräver att folk respekterar dem ❤

Tack :heart
Måste jobba på detta med att bli dissad. Känner mig ofta "nerklubbad" och helt värdelös... det händer inte så mycket positivt nu.
Och nej, jag vet att en pojkvän inte gör allt bättre, men jag saknar samhörighet med en annan person än en kvinna (eller hund..) :heart

Jag vet att mina vänner och kollegor tycker jag är fantastisk iallafall, det gör väldigt mycket!

Skrev till klamydiasnubben och frågade om han ville komma på min födelsedagsfest (han har kollat mina stories och börjat följa mig igen)
Han sa att han var upptagen.

Frågade då om han ville komma och se film imorgon.
Inget svar.
Frågade rent ut, och han skrev att han skippar det.

Skrev att han kunde sluta snoka på mig när han var full, han var ju uppenbarligen nyfiken på nånting?

Skrev till klamydiasnubben och frågade om han ville komma på min födelsedagsfest (han har kollat mina stories och börjat följa mig igen)
Han sa att han var upptagen.

Frågade då om han ville komma och se film imorgon.
Inget svar.
Frågade rent ut, och han skrev att han skippar det.

Skrev att han kunde sluta snoka på mig när han var full, han var ju uppenbarligen nyfiken på nånting?

Jag tror att du skulle må bättre om du inte lade så mycket energi på vad andra gör "bakom kulisserna". Hade han velat träffas så hade han hört av sig. Ta hand om dig!

Tinderexperimentet har gått sådär. En vecka med seriös presentation och mycket selektivt swipeande slutade i två tråkiga konversationer. Raderade skiten och startade om. Slaktade min presentation till en rad och tvingar mig själv att skriva en rolig rad till de jag matchar med. Än så länge bättre utfall. :D

Hur vågar man bli kär igen och tro på kärleken ? 🙈
dumpad för två månader sedan o mådde väldigt kasst där o då , plötsligt från ingenstans så träffade jag på en faktiskt kille . Han har kärat ner sig i mig , jag är väldigt glad i honom o vill mer än gärna va med han , men är såå rädd för att jag kommer stå där själv i slutändan om jag öppnar mig för det har ju aldrig blivit så med alla andra ..
Men han försöker intala mig att det ska inte bli så , han vet vad han vill o han väntar på mig tills jag öppnar mig ... men hur vågar man ta steget över o släppa alla tankar o bara njuta av det som är nu ?

dumpad för två månader sedan o mådde väldigt kasst där o då , plötsligt från ingenstans så träffade jag på en faktiskt kille . Han har kärat ner sig i mig , jag är väldigt glad i honom o vill mer än gärna va med han , men är såå rädd för att jag kommer stå där själv i slutändan om jag öppnar mig för det har ju aldrig blivit så med alla andra ..
Men han försöker intala mig att det ska inte bli så , han vet vad han vill o han väntar på mig tills jag öppnar mig ... men hur vågar man ta steget över o släppa alla tankar o bara njuta av det som är nu ?
I min erfarenhet är det enda som fungerar att försöka acceptera att det faktiskt kan ta slut, och att det är okej. Lättare sagt än gjort, men det finns mig veterligen inget annat som fungerar.

Man tar det lugnt och låter saker ta tid.
Jag har träffat min snubbe 1,5 år och tänker fortfarande att vi dejtar 🙄
Lär känna honom i lugn och ro, öppna dig en bit i taget.

Jaha, jag har tydligen lyckats planera in en dejt imorgon med en kille som jag matchade med på Tinder i dag. Inte helt den typen jag brukar träffa, men får bra vibes ut ifrån det lilla chattande som vi gjort.

Ska på tävling med hästen både imorgon och söndag, så det blir dejt lite sådär "in between", haha. Men vi ska ta en drink tillsammans på kvällen har vi sagt. Kom nyss på att jag måste kolla om det går bussar så jag faktiskt kan ta en drink... :p :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 713
Senast: LovingLife
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 028
Hundhälsa Jag behöver skriva av mig och kanske få lite råd om min hund. Jag har kanske målat fan på väggen som sitter och gråter men det blir lätt...
Svar
13
· Visningar
2 498
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
67 964
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX