Att inte kunna ses är inte samma sak som att inte vilja ses. Så vad skulle klarspråk vara i det här fallet?
Alltså det är väl inte samma sak men för Pepp är det väl ändå samma slutresultat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att inte kunna ses är inte samma sak som att inte vilja ses. Så vad skulle klarspråk vara i det här fallet?
Jag vet vad jag själv menar, men får inte ner det i text.
Jag förstår också precis hur du menar.Jag vet vad jag själv menar, men får inte ner det i text.
Jag vet vad jag själv menar, men får inte ner det i text.
Jag förstår precis vad du menar ❤
Jag förstår också precis hur du menar.
Förstår precis. Blir ändå glad att läsa att du drar dina gränser och kräver att folk respekterar dem ❤
Nej jag blir också väldigt skeptisk, känner mig kvävd på en gångHar också några som tjatar. Får varningsflaggor direkt. Gillar inte när folk är för på i början.
Skrev till klamydiasnubben och frågade om han ville komma på min födelsedagsfest (han har kollat mina stories och börjat följa mig igen)
Han sa att han var upptagen.
Frågade då om han ville komma och se film imorgon.
Inget svar.
Frågade rent ut, och han skrev att han skippar det.
Skrev att han kunde sluta snoka på mig när han var full, han var ju uppenbarligen nyfiken på nånting?
Jag tror att du skulle må bättre om du inte lade så mycket energi på vad andra gör "bakom kulisserna". Hade han velat träffas så hade han hört av sig. Ta hand om dig!
Jo verkligen, hakar lätt upp mig...
Ett tips som funkat för mig: gör tvärtom. När man har ett mönster och känner sig själv så pass väl att man vet att man "hakar upp sig" så bestämmer jag mig bara för att inte göra som jag brukar. Men det kräver att man stannar upp och reflekterar litegrann innan man gör det där som man alltid gör.
Ett tips som funkat för mig: gör tvärtom. När man har ett mönster och känner sig själv så pass väl att man vet att man "hakar upp sig" så bestämmer jag mig bara för att inte göra som jag brukar. Men det kräver att man stannar upp och reflekterar litegrann innan man gör det där som man alltid gör.
I min erfarenhet är det enda som fungerar att försöka acceptera att det faktiskt kan ta slut, och att det är okej. Lättare sagt än gjort, men det finns mig veterligen inget annat som fungerar.Hur vågar man bli kär igen och tro på kärleken ?
dumpad för två månader sedan o mådde väldigt kasst där o då , plötsligt från ingenstans så träffade jag på en faktiskt kille . Han har kärat ner sig i mig , jag är väldigt glad i honom o vill mer än gärna va med han , men är såå rädd för att jag kommer stå där själv i slutändan om jag öppnar mig för det har ju aldrig blivit så med alla andra ..
Men han försöker intala mig att det ska inte bli så , han vet vad han vill o han väntar på mig tills jag öppnar mig ... men hur vågar man ta steget över o släppa alla tankar o bara njuta av det som är nu ?
Hur vågar man bli kär igen och tro på kärleken ?
dumpad för två månader sedan o mådde väldigt kasst där o då , plötsligt från ingenstans så träffade jag på en faktiskt kille . Han har kärat ner sig i mig , jag är väldigt glad i honom o vill mer än gärna va med han , men är såå rädd för att jag kommer stå där själv i slutändan om jag öppnar mig för det har ju aldrig blivit så med alla andra ..
Men han försöker intala mig att det ska inte bli så , han vet vad han vill o han väntar på mig tills jag öppnar mig ... men hur vågar man ta steget över o släppa alla tankar o bara njuta av det som är nu ?