Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, vilken skitdag! :down: Vaknade på helt fel sida, och har haft hjärnspöken hela dagen. Har känts som jag mest bara ville ligga under täcket och sova bort alltihopa och grina ur mig en skvätt eller två!

Och knäpptyst från snickaren också... Kanske lika bra när jag endå känt mig helkass i dag. Känns dock lite ”konstigt” då vi pratat dagligen sen dom började fixa här hemma för snart 3 veckor sen, först veckan dom var här, sen har vi skrivit till varandra varje dag efter det.

Det,ihop med att jag mått som jag gjort idag, så är jag nu i princip säker på att det var som jag var rädd för, för bra för att vara sant!:cautious::down:
Hoppas verkligen jag är på bättre humör i morgon....:meh:

Nu har tjejen åkt hem. Knappt sovit inatt så är rejält trött.
Hon var trevlig och fin, men rökte vilket jag inte gillar. Känns lite sunkigt att hångla med någon som rökt även om hon borstat tänderna.

Nu har tjejen åkt hem. Knappt sovit inatt så är rejält trött.
Hon var trevlig och fin, men rökte vilket jag inte gillar. Känns lite sunkigt att hångla med någon som rökt även om hon borstat tänderna.
Ugh, så himla trist med rökare. Har träffat flera fina människor som visat sig vara rökare och jag bara kan inte med smaken, lukten, fimpar och att de försvinner titt som tätt för att ta en cigg. Plus att jag helt ärligt inte vill vara med någon som riskerar cancer och annat trist som jag då skulle lida av. /rant end

Ugh, så himla trist med rökare. Har träffat flera fina människor som visat sig vara rökare och jag bara kan inte med smaken, lukten, fimpar och att de försvinner titt som tätt för att ta en cigg. Plus att jag helt ärligt inte vill vara med någon som riskerar cancer och annat trist som jag då skulle lida av. /rant end
Nä, henne kommer det inte bli något seriöst med. Men kanske ses då och då ändå.

Ni som inte gillar att folk röker, känner ni samma inför snusare?

Är själv snusare och bryr mig inte om nån snusar eller röker :)

Ni som inte gillar att folk röker, känner ni samma inför snusare?

Är själv snusare och bryr mig inte om nån snusar eller röker :)

Nej.
Har testat att dejta rökare och det funkade inte pga lukt. Det satt i kläder, huden i händerna, andedräkten (tom på morgonen innan de rökt)
Upplever inte alls att snusare tar upp lukt och smak på samma vis av sitt nikotinnyttjande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 713
Senast: LovingLife
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 028
Hundhälsa Jag behöver skriva av mig och kanske få lite råd om min hund. Jag har kanske målat fan på väggen som sitter och gråter men det blir lätt...
Svar
13
· Visningar
2 498
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
67 964
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Träning och hälsa del 12
  • Vaginal vs kejsarsnitt