Jag vet vad jag själv menar, men får inte ner det i text.
Förstår precis hur du menar och hade tyckt samma sak själv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet vad jag själv menar, men får inte ner det i text.
Lite spontant blev det så att en tinderdejt kommer hit ikväll. Nervös, men ska bli kul!![]()
Ja, inviga nya lägenheten med en dejt låter inte helt fel.
Tjejer är bäst!Japp, jag älskar tjejer.![]()
Ugh, så himla trist med rökare. Har träffat flera fina människor som visat sig vara rökare och jag bara kan inte med smaken, lukten, fimpar och att de försvinner titt som tätt för att ta en cigg. Plus att jag helt ärligt inte vill vara med någon som riskerar cancer och annat trist som jag då skulle lida av. /rant endNu har tjejen åkt hem. Knappt sovit inatt så är rejält trött.
Hon var trevlig och fin, men rökte vilket jag inte gillar. Känns lite sunkigt att hångla med någon som rökt även om hon borstat tänderna.
Nä, henne kommer det inte bli något seriöst med. Men kanske ses då och då ändå.Ugh, så himla trist med rökare. Har träffat flera fina människor som visat sig vara rökare och jag bara kan inte med smaken, lukten, fimpar och att de försvinner titt som tätt för att ta en cigg. Plus att jag helt ärligt inte vill vara med någon som riskerar cancer och annat trist som jag då skulle lida av. /rant end
På grund av rökningen?Nä, henne kommer det inte bli något seriöst med. Men kanske ses då och då ändå.
Ja, delvis. Men vi är lite väl olika också.På grund av rökningen?
Ni som inte gillar att folk röker, känner ni samma inför snusare?
Är själv snusare och bryr mig inte om nån snusar eller röker![]()