Men vad tråkigt med halsfluss!
Det är samma här, hoppas på att snickaren inte hinner tröttna nu när vi inte ses under barnveckan.
Vi hörs av varje dag vilket känns toppen, men samtidigt så snurrar det runt massa saker i huvudet. Jag försöker släppa dom, sluta tänka sönder saker, och bara ta det som det kommer. Det går ganska bra iallafall. För att vara jag!
Ibland skriver han först, och i bland jag. Frågar hur dagen varit, om allt är bra, och helt vanliga saker bara.
Jag är då väldigt väldigt intresserad av honom, och jag känner mig faktist lite orolig att det ”skiter sig” på något sätt. Antingen att han tröttnar för att vi inte kan ses så ofta, eller att han blir för på och vill ses varenda dag jag blir ledig från jobbet, för det vill jag ju inte heller!
Nån dag måste jag få ha lite lugn och ro också.
Men det verkar som om jag hittat ett guldkorn på den fronten. Han har ju barnen när jag har, så han kan ju inte heller ses den veckan. Sen har ju han sina intressen som han ska hinna med när han är barnledig också, och jag har ju mitt jobb och lite egentid den veckan, så än så länge så känns det toppen på den fronten.
En liten oro dock att han inte är lika intresserad som mig, utan att han bara vill ligga (inga tendenser på det än, men vad fan vet man) så ena halvan av mig vill bara riva plåstret och få det avklarat och se vad som händer efter det innan man börjat bygga upp ev känslor, och andra halvan vill bara ta det lugnt och fortsätta dricka kaffe 10 gånger till och se hur det känns då och om det är värt att satsa på. Samtidigt så hade det ju varit jäkla trevligt med lite närhet och ligg bara , för jag vet ju inte ens hur jag vill ha det i livet just nu iallafall.
Ghaaa, leva med den här hjärnan alltså!
ALLTID ska jag ha flera olika scenarier att gå igenom!
När det iallafall bara blir som det blir.
Men, jag har då iallafall kommit fram till att han fångat mitt intresse och att jag vill fortsätta ses. Och sen får det bli som det blir som sagt. Men drygt att det ligger lite och gnager i bakhuvudet att ”jag inte duger” så fort jag blir seriöst intresserad av någon.
Vi har pratat lite lätt om måndag iallafall, så jag hoppas att någon av oss inte får något förhinder tills dess.