Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skriver med en tjej från grannstaden på tinder nu som jag ska träffa så snart jag får tid till, flyttar imorgon.
Hon verkar vara min typ av person, ser fram emot att se hur hon är i verkligheten.
Söt är hon också. 🙈
Blev det inget med humanisten?

Ska försöka få till en till dejt med snickaren på Lördag. Jag jobbar ju min helvetesvecka denna vecka (96 h) så blir inte så mycket tid över till annat än jobb och det nödvändiga hemma. Jag kliver av jobbet på lördag lunch, sen tänkte jag hem och fixa lite här, sen hoppas jag att vi kan hitta på något en liten stund på eftermiddag/kvällen där.

Jag gillar verkligen att han inte är på och tjatig, utan säger bara att jag får säga en dag och tid som passar när jag känner att jag får en stund över. Känns jätteskönt att inte ha någon press på mig, och det får mig bara att vilja träffa han ännu mer. :p
Kommer det fortsätta vara så här enkelt och smidigt så tror jag faktist att det här skulle kunna bli något riktigt bra. :up:

Promenaddejten var trevlig men vi är mer på vänstadiet.

Åkte till Gangstern på kvällen och hade sex :D Han har en väldigt mörk, djup röst och så viskar han saker till mig :o att jag är fin etc. Jag gillar det! Alltid tyckt sånt känns konstigt innan, sexsnack liksom men med honom pirrar det lite extra.
Sen fokuserar han typ bara på min njutning vilket är :love:

Ja, det är väl ungefär så här framgångsrikt mitt dejtingliv ser ut för tillfället 😂

Screenshot_20200828_090457.webp

Blev en kaffedejt med snickaren en snabbis i dag igen, känns fortfarande helt underbart! Var mindre nervös nu, bara sjukt förväntansfull! Han är så galet fin och jag kommer på mig själv att sitta och le från ena örat till det andra så fort jag bara tänker på honom! :love:

En kram när han kom, och en ännu längre kram när han gick. Och en liten puss! 🙈😍😅

Sen fick jag ett ”Jag gillar dig jag 😊” när han kom hem. Och jäklar vad jag gillar han med! 🙌🏻

Träffade just cykelkillen, vi tog ett snabbt dopp, sen tänkte vi basta, men det blev varm dusch då den var avstängd... han ville inte ligga helt ur heller då jag druckit, så vi ska ses nyktra.
Var ärlig och sa att vill han inte ses så är det ok. Säg det bara nu :)

Nu är en annan snubbe på g hit, får se vad som händer. Han har varit i tråden tidigare...

Blev en kaffedejt med snickaren en snabbis i dag igen, känns fortfarande helt underbart! Var mindre nervös nu, bara sjukt förväntansfull! Han är så galet fin och jag kommer på mig själv att sitta och le från ena örat till det andra så fort jag bara tänker på honom! :love:

En kram när han kom, och en ännu längre kram när han gick. Och en liten puss! 🙈😍😅

Sen fick jag ett ”Jag gillar dig jag 😊” när han kom hem. Och jäklar vad jag gillar han med! 🙌🏻

Åh, vad härligt! ❤❤
Vill också känna så!

Träffade just cykelkillen, vi tog ett snabbt dopp, sen tänkte vi basta, men det blev varm dusch då den var avstängd... han ville inte ligga helt ur heller då jag druckit, så vi ska ses nyktra.

Nu är en annan snubbe på g hit, får se vad som händer. Han har varit i tråden tidigare...

Cykelkillen...? Nu har jag missat nåt...

Och dopp? Jösses är du såndär vinterbadare? Jag tror jag slutat bada för det blev höst och du bor väl sisådär 60 mil längre upp typ ^^.

Jag har också missat vem cykelkillen är. Det lät ju väldigt bra att han ville ses nykter!

Håller tummarna att det inte var militären som kom förbi.

Herregud. Tinder alltså. Vadar igenom oceaner av sådant jag inte vill ha. Män med inga bilder. Män med bilder av extremt dålig kvalitet. Män som inte attraherar mig utseendemässigt. Män med noll profiltext. Män med dåligt skrivna profiltexter. Män med profiltexter som inte matchar mig eller vad jag söker. Män som verkar tråkiga. Män som verkar sakna självinsikt. Män som är alldeles för självsäkra.

Hittat en snubbe som jag nog hade velat träffa men han bor 30 mil bort. Så, slut på rant!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 713
Senast: LovingLife
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 028
Hundhälsa Jag behöver skriva av mig och kanske få lite råd om min hund. Jag har kanske målat fan på väggen som sitter och gråter men det blir lätt...
Svar
13
· Visningar
2 498
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
67 964
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka