Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jomen det var en trevlig promenad-dejt 😊.

Vi babblade på bra, men kunde även vara tysta utan att det blev jättestelt.
Vissa saker har vi gemensamt, andra inte.

Vill han, så träffas jag gärna igen och det är väl vad jag brukar kunna veta efter en träff, om jag vill träffas igen eller inte. 😊

Vi pratade bl a om musik och jag skickade honom namnet på min favoritartist och namnen på mina favoritlåtar av honom, så tänker att där har han ett naturligt sätt att höra av sig om han vill, med vad han tycker om dem. :)

Jomen det var en trevlig promenad-dejt 😊.

Vi babblade på bra, men kunde även vara tysta utan att det blev jättestelt.
Vissa saker har vi gemensamt, andra inte.

Vill han, så träffas jag gärna igen och det är väl vad jag brukar kunna veta efter en träff, om jag vill träffas igen eller inte. 😊

Vi pratade bl a om musik och jag skickade honom namnet på min favoritartist och namnen på mina favoritlåtar av honom, så tänker att där har han ett naturligt sätt att höra av sig om han vill, med vad han tycker om dem. :)

Du vill inte höra av dig först? :)

Känner mig så less. Börjar fundera om jag kommer få leva resten av livet ensam? Förstår verkligen inte hur jag ska träffa nån :( speciellt inte i "dessa tider".

Har svårt att släppa in folk, blir väl att börja om på 0 nu efter S, han visste allt om mig. För jag litade på och tyckte om honom.

Sen detta med barn, jag har aldrig velat ha barn, men känner nånstans inne att kanske ändå?
Men jag börjar bli till åren osv. En del av mig kommer kanske aldrig leva vidare?

Jag måste gå nån positivitetskurs känner jag.

Klart du kommer träffa någon! ❤️ Tycker du verkar vara en helt underbar och störtskön människa! ❤️

Se bara som i mitt fall. Jag träffar verkligen NOLL människor! Jag jobbar (helt ensam),är i stallet, eller sitter hemma. Jag gör helt ärligt ingenting mer än så. Sen behöver jag byta fönster på huset och in kommer det ett stort WOW, så totalt otippat som det kan bli och jag av alla människor vill faktist fortsätta och se vad det blir av det, eller ja, om, för magkänslan är sjukt bra!

Plötsligt händer det, som man brukar säga. 😅

Klart du kommer träffa någon! ❤ Tycker du verkar vara en helt underbar och störtskön människa! ❤

Se bara som i mitt fall. Jag träffar verkligen NOLL människor! Jag jobbar (helt ensam),är i stallet, eller sitter hemma. Jag gör helt ärligt ingenting mer än så. Sen behöver jag byta fönster på huset och in kommer det ett stort WOW, så totalt otippat som det kan bli och jag av alla människor vill faktist fortsätta och se vad det blir av det, eller ja, om, för magkänslan är sjukt bra!

Plötsligt händer det, som man brukar säga. 😅

Det fönsterbytet kan bli en god investering :p

Och där kom det.. "du kommer hitta någon, vänta bara" från en jag erkänt känslor för men som skaffade flickvän igår (han vet om mina känslor). Man ba, tack så jvla mycket, men jag har väntat i tusen år och börjar känna mig jävligt patetisk. Ett år kvar på mastern, men sen vette tusan om jag orkar mer...

Tillbaka till temat eller, hörni?

Jag har skrivit en del på sistonde med en kille här hemma som jag matchade med typ i april... Han ser ganska bra ut och verkar trevlig, men säger sig endast vara interesserat av en KK-relation. Frågade honom vad han skulle göra om han blev kär, då - varpå han svarade att "det händer inte".

Vi har lite löst avtalat att träffas i morgon, men jag känner mig kluven.... Är rätt less på killar som bara vill ligga, samtidigt så vill jag ju inte ha en allt för seriös relation med någon som bor här och som inte är flyttbar (med undantag av om DB skulle ändra sig mtp att lämna sin fru...).
Det som dessutom gjorde mig än mindre interesserad av att träffa honom var när jag berättade i går att min ena häst hade varit i en olycka och nästan slagit ihjäl sig, och att det var därför jag plötsligt slutade svara honom - varpå det enda han svarar är 'No problem'. Ingen sympati eller interesse för hur det gick med mig eller hästen - det drar ner intrycket rätt rejält hos mig....

Så frågan nu är om jag ska ge honom en chans och ta en kaffe eller något sådant bara i morgon, eller ditcha honom rakt av utan att träffas överhuvudtaget? :cautious:
Enligt min erfarenhet: män som är så socialt inkompetenta och bara ids vara trevliga när man ska bestämma KK-träff är ändå 9 av 10 gånger helt värdelösa i sängen.

De brukar vara lika självcentrerade i sängen helt enkelt. Håller med!

Jamen precis så. Inga man vill slita ut sina madrasser tillsammans med.
Typ helt chockad över att jag hitintills bara stött på män som är bra i sängen nu när jag dejtat. Sorgligt ändå att jag förväntade mig att det skulle gå dåligt. :crazy:

Åh, jag har samma känsla emellanåt. Jag älskar att träffa roliga män men ibland stöter man verkligen på bottenskrapet. Det spelar liksom ingen roll hur trevlig, rolig, snygg, etc han är med kläderna på - är han usel/självisk i sängen blir han direkt oattraktiv i mina ögon.

Åh, jag har samma känsla emellanåt. Jag älskar att träffa roliga män men ibland stöter man verkligen på bottenskrapet. Det spelar liksom ingen roll hur trevlig, rolig, snygg, etc han är med kläderna på - är han usel/självisk i sängen blir han direkt oattraktiv i mina ögon.

Hoppas jag får behålla den jag träffat ett tag så jag slipper uppleva bottenskrapet haha.

De brukar vara lika självcentrerade i sängen helt enkelt. Håller med!
Ja fy. Helt jävla värdelöst. Och huvudanledningen till att jag slutade träffa en tidigare man. Han var bra i början, sedan när han ansåg sig ha koll på läget och veta hur han skulle göra för att få mig tillräckligt med på noterna så övergick han till att vara just självcentrerad. Så. Jävla. Pisstråkigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 714
Senast: LovingLife
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 028
Hundhälsa Jag behöver skriva av mig och kanske få lite råd om min hund. Jag har kanske målat fan på väggen som sitter och gråter men det blir lätt...
Svar
13
· Visningar
2 498
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
67 964
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka