Tillbaka till temat eller, hörni?
Jag har skrivit en del på sistonde med en kille här hemma som jag matchade med typ i april... Han ser ganska bra ut och verkar trevlig, men säger sig endast vara interesserat av en KK-relation. Frågade honom vad han skulle göra om han blev kär, då - varpå han svarade att "det händer inte".
Vi har lite löst avtalat att träffas i morgon, men jag känner mig kluven.... Är rätt less på killar som bara vill ligga, samtidigt så vill jag ju inte ha en allt för seriös relation med någon som bor här och som inte är flyttbar (med undantag av om DB skulle ändra sig mtp att lämna sin fru...).
Det som dessutom gjorde mig än mindre interesserad av att träffa honom var när jag berättade i går att min ena häst hade varit i en olycka och nästan slagit ihjäl sig, och att det var därför jag plötsligt slutade svara honom - varpå det enda han svarar är 'No problem'. Ingen sympati eller interesse för hur det gick med mig eller hästen - det drar ner intrycket rätt rejält hos mig....
Så frågan nu är om jag ska ge honom en chans och ta en kaffe eller något sådant bara i morgon, eller ditcha honom rakt av utan att träffas överhuvudtaget?