Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud. Tinder alltså. Vadar igenom oceaner av sådant jag inte vill ha. Män med inga bilder. Män med bilder av extremt dålig kvalitet. Män som inte attraherar mig utseendemässigt. Män med noll profiltext. Män med dåligt skrivna profiltexter. Män med profiltexter som inte matchar mig eller vad jag söker. Män som verkar tråkiga. Män som verkar sakna självinsikt. Män som är alldeles för självsäkra.

Amen to that, sister! Har samma problem... rätt ofta när jag swipear på Tinder så känner jag att "Alla de bra männen är nog upptagna!"

På tal om tinder försökte jag skaffa det igen, men tydligen hade jag blivit bannad. Har ingen aning om varför! Misstänker att någon annan använt mig email eller något? Har inte haft tinder på säkert 2 år. I alla fall så blev jag inte så pigg på att skaffa tinder igen då, men kanske ska jag försöka med en annan email. Verkar ju ändå vara den appen som flest hänger på.

På tal om tinder försökte jag skaffa det igen, men tydligen hade jag blivit bannad. Har ingen aning om varför! Misstänker att någon annan använt mig email eller något? Har inte haft tinder på säkert 2 år. I alla fall så blev jag inte så pigg på att skaffa tinder igen då, men kanske ska jag försöka med en annan email. Verkar ju ändå vara den appen som flest hänger på.

Hänt mig också. Så drygt!

Amen to that, sister! Har samma problem... rätt ofta när jag swipear på Tinder så känner jag att "Alla de bra männen är nog upptagna!"
Så kände jag också när jag hade tinder. Det var väldigt(!) ovanligt att jag svepte höger... Sedan insåg jag, när jag var ute bland folk och faktiskt var lite social att de män jag gillade och drogs till var sådana som aldrig hade tinder, hur mycket singlar de än var. Sååå, jag gillar nog helt enkelt inte "tinder-typen" :D

Det finns återkommande guldkorn som verkar mer lovande, ska tilläggas. Men då ska vi matcha också, hehe.

Haha jag tycker Tinder var bra, dom jag träffat har varit supertrevliga :p

Jamen du verkar ha en sån jäkla skön seans på Tinder med massa härliga dejter ju! Har du ngt tips? :)

Så kände jag också när jag hade tinder. Det var väldigt(!) ovanligt att jag svepte höger... Sedan insåg jag, när jag var ute bland folk och faktiskt var lite social att de män jag gillade och drogs till var sådana som aldrig hade tinder, hur mycket singlar de än var. Sååå, jag gillar nog helt enkelt inte "tinder-typen" :D

Lite samma för mig. Men statistiskt vet jag ju att vissa av dem ändå måste finnas på Tinder. I verkligheten har jag inga problem med att hitta män som jag skulle vilja dejta. Men de har alltid sambo. :meh:

Blev inställd på två (!) gånger med kort notis, skickade ett argt meddelande att jag inte har tid för sånt skit i mitt liv

Bifogade filer

• 20200830_172544.webp
    20200830_172544.webp
    173,5 KB · Visningar: 54
Herregud. Tinder alltså. Vadar igenom oceaner av sådant jag inte vill ha. Män med inga bilder. Män med bilder av extremt dålig kvalitet. Män som inte attraherar mig utseendemässigt. Män med noll profiltext. Män med dåligt skrivna profiltexter. Män med profiltexter som inte matchar mig eller vad jag söker. Män som verkar tråkiga. Män som verkar sakna självinsikt. Män som är alldeles för självsäkra.

Hittat en snubbe som jag nog hade velat träffa men han bor 30 mil bort. Så, slut på rant!

Lite samma känner jag på andra sidan. De flesta tjejer har intetsägande selfies. Alltid dessa selfies, enbart. Ingen text, inga intressen att nämna eller som vore intressant att prata om. Alla gillar tydligen rödvin och vänner, ok. Eller bara "IG: namn". Hepp. Eller 30 emojis som säger..what?

Nä, IRL är rätt bra ändå. :P

Lite samma känner jag på andra sidan. De flesta tjejer har intetsägande selfies. Alltid dessa selfies, enbart. Ingen text, inga intressen att nämna eller som vore intressant att prata om. Alla gillar tydligen rödvin och vänner, ok. Eller bara "IG: namn". Hepp. Eller 30 emojis som säger..what?

Nä, IRL är rätt bra ändå. :P
Gillar inte rödvin :bump:

Få mig att skratta, den e ju svår. Finns för många olika humor för att det ska vara en bra beskrivning.

Det är nått som får mig personligen att skippa den personen. Ja, du har rätt, man är väldigt olika. Och det ger mig vibbar av "underhåll mig", och inga särskilda vibbar av att den personen själv är så väldigt rolig att umgås med. Läser säkert in lite väl mycket i detta, men whatever :P

Å andra sidan sveper jag höger på alla jag finner ens en del attraktiva som är ute och vandrar i nån slags natur. :laugh:

Senast ändrad:
Det hjälper inte att regga sig med en annan emailadress. Banningen avser hårdvaran i telefonen så du behöver regga dig igen från ett annat sim-kort. Jag blev också bannad, ingen aning om varför, fick inte svar på det från supporten heller.

Det finns återkommande guldkorn som verkar mer lovande, ska tilläggas. Men då ska vi matcha också, hehe.

Jamen du verkar ha en sån jäkla skön seans på Tinder med massa härliga dejter ju! Har du ngt tips? :)

Lite samma för mig. Men statistiskt vet jag ju att vissa av dem ändå måste finnas på Tinder. I verkligheten har jag inga problem med att hitta män som jag skulle vilja dejta. Men de har alltid sambo. :meh:

Jag sveper på folk som verkar intressanta. Kanske inte min typ 100% och sedan så pratar jag med dom ett tag. Är kräsen med vilka jag träffar, och vill prata om saker i minst ett par veckor innan man ses så att man kan sortera bort skiten. Minsta varningssignal och dom ryker. Har bara träffat två och båda vill fortsätta dejta och ha trevligt.

Det hjälper inte att regga sig med en annan emailadress. Banningen avser hårdvaran i telefonen så du behöver regga dig igen från ett annat sim-kort. Jag blev också bannad, ingen aning om varför, fick inte svar på det från supporten heller.
Ja, jag märkte det. Skiter i det då. Laddade ner Hinge igen istället. Väldigt bra app faktiskt, och lite fler användare nu än när jag hade den sist.

Eller också låna annans nummer! Jag brukar ta mammas nummer och mail :)

Eller också låna annans nummer! Jag brukar ta mammas nummer och mail :)

Det fungerade inte för mig om jag använde min egen telefon. Jag behövde använda tinder från en annan telefon för att det skulle fungera.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 713
Senast: LovingLife
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 028
Hundhälsa Jag behöver skriva av mig och kanske få lite råd om min hund. Jag har kanske målat fan på väggen som sitter och gråter men det blir lätt...
Svar
13
· Visningar
2 498
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
67 964
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka