Där går gränsen för mig, vin förstör jag inte.Några jag känner fick för sig att blanda julmust och amaronevin...helt oväntat inte alls äckligt. Julmust funkar uppenbarligen till mycket![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där går gränsen för mig, vin förstör jag inte.Några jag känner fick för sig att blanda julmust och amaronevin...helt oväntat inte alls äckligt. Julmust funkar uppenbarligen till mycket![]()
Jag testade julmust och Kapten Morgan en gång. Rekommenderas inteJäger-julmustblandning..? Uh..
Hur kom du på den blandningen?![]()
Jag testade julmust och Kapten Morgan en gång. Rekommenderas inte![]()
Jag vill att personen är redo för en ny relation dvs att man läkt ihop efter förra.Spelar det någon roll för er hur länge den ni funderar på att träffa/har börjat träffa har varit singel?
Nej. Jag brukar själv vara över mina förhållanden före vi faktiskt går skilda vägar.Spelar det någon roll för er hur länge den ni funderar på att träffa/har börjat träffa har varit singel?
Spelar det någon roll för er hur länge den ni funderar på att träffa/har börjat träffa har varit singel?
Nä, så länge personen är redo för något nytt. Det kan man ju vara samma dag man lämnar den gamla relationen eller först efter flera år. Jag ogillade starkt när folk frågade i chattläge om hur länge jag varit singel. Nästan alltid kom det något dömande efteråt att man antingen varit singel för kort tid, för länge eller att om det varit kort tid att den tidigare relationen inte var på riktigt om man redan gått vidare.. det är inte upp till andra att bestämma hur lång tid man behöver innan man är redo.Spelar det någon roll för er hur länge den ni funderar på att träffa/har börjat träffa har varit singel?
Spelar det någon roll för er hur länge den ni funderar på att träffa/har börjat träffa har varit singel?
Nej, romÄr inte det whiskey?![]()
Efter lite paus så har jag försökt mig på hp lite mer nu - nu efter att jag opererats har jag helt enkelt kunnat nämna det i profilen (en del kanske minns mitt dilemma där) ihop med att bilderna kan ljuga, och det känns inte som om jag sitter i karantän längre.
Pratar med en snubbe som verkar trevlig. Lite korkad och felanvänder en garvande smiley hela jävla tiden men jag försöker chilla istället för att dissa för vad som kan vara något vettigare irl, väl medveten om att jag är för snabb med att döma ut dumhuv... Eh, folk
Så blev jag iaf tillfrågad om att byta nummer. Svarade att det är för tidigt för det. Hans respons på mitt nej? Att föreslå att jag kommer hem till honom på fika
Alltså jag vill redan ge upp och köpa en till katt istället![]()
Haha välkommen till klubben!Jag aktiverade mitt hp-konto igen men orkade typ en dag. Jag har fan haft bättre lycka på bc än hp
.
Jag vill att personen är redo för en ny relation dvs att man läkt ihop efter förra.
Men ingen exakt tid.
Nej. Jag brukar själv vara över mina förhållanden före vi faktiskt går skilda vägar.
Nej jag tycker en märker rätt fort om den har gått vidare eller inte. Men har av praktiska skäl undvikit såna som inte lyckats flytta isär än (fullt medveten om att det kan ta tid att hitta ny bostad i storstäderna).
Nä, så länge personen är redo för något nytt. Det kan man ju vara samma dag man lämnar den gamla relationen eller först efter flera år. Jag ogillade starkt när folk frågade i chattläge om hur länge jag varit singel. Nästan alltid kom det något dömande efteråt att man antingen varit singel för kort tid, för länge eller att om det varit kort tid att den tidigare relationen inte var på riktigt om man redan gått vidare.. det är inte upp till andra att bestämma hur lång tid man behöver innan man är redo.
Inget jag har reflekterat över hittills iaf.
Åh, va härligt att det gick braDe Stora Dygnen där jag träffat pojkväns dotter, pappa, syster, svåger och systerbarn och pojkvän träffat mina föräldrar är avklarade och gick som smort. Skönt!![]()