Härligt! En liten milstolpeDe Stora Dygnen där jag träffat pojkväns dotter, pappa, syster, svåger och systerbarn och pojkvän träffat mina föräldrar är avklarade och gick som smort. Skönt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt! En liten milstolpeDe Stora Dygnen där jag träffat pojkväns dotter, pappa, syster, svåger och systerbarn och pojkvän träffat mina föräldrar är avklarade och gick som smort. Skönt!![]()
Äh jag vet verkligen inte.
Jag och JS sågs 10 min i lördags kväll. Jag tyckte att det mest kändes stelt och konstigt. Jag känner honom ju inte, jag beöver nog mer tid än så för att känna mig bekväm. Jag var ledsen efteråt, för att det inte kändes så bra som jag tycker att det borde/jag hade hoppats. Nu har vi nyss ätit lunch ihop. Trevligt. Men inte jättetrevligt. Jag vet fortfarande inte och jag funderar på om jag inte borde veta det nu ifall det var på väg åt ett positivt håll s.a.s. Jag är helt på det klara med att jag inte är den som vet efter en gång, jag behöver tid, men det borde kännas mer pirr tycker jag. Men jag vet inte.
Jag har skrivit ganska mycket med T också. Han är lätt att vara avslappnad med. Där är det uttalat att vi är FWB. Men vi får aldrig till att ses. Nu känner jag dessutom, fast jag vet att jag inte är skydlig någon något än, att jag skulle må dåligt av det när jag dejtar JS. Min hjärna är verkligen rörig just nu när det gäller dejtandet och relationerna. Borde det inte vara enkelt?
JS är så gullig. Jag skulle så gärna vilja. Men jag vet inte.
Vi kan träffas lite mer i helgen, jag tänker att jag kanske vet efter det.
JS har känslor. Helt klart. Beter sig förälskat och säger saker som tyder på det. Jag har bett om att vi ska ta det lite piano, jag vill inte ha någon relation än utan bara dejta. Så det känns som att vi har korten på bordet.Hur känner JS? Vet du det? Han kanske också känner att det är stelt och konstigt? Ta upp det, tycker jag! Enklare sagt än gjort, men bättre att det kommer fram...!
Åh, jag känner så igen mig i det där att "inte vara skyldig någon något än". Jag kan känna mig så illojal mot någon jag inte ens varit på en förstadejt med... men har börjat bli bättre på att tänka att nej, jag har faktiskt inga skyldigheter mot någon alls.
Äh jag vet verkligen inte.
Jag och JS sågs 10 min i lördags kväll. Jag tyckte att det mest kändes stelt och konstigt. Jag känner honom ju inte, jag beöver nog mer tid än så för att känna mig bekväm. Jag var ledsen efteråt, för att det inte kändes så bra som jag tycker att det borde/jag hade hoppats. Nu har vi nyss ätit lunch ihop. Trevligt. Men inte jättetrevligt. Jag vet fortfarande inte och jag funderar på om jag inte borde veta det nu ifall det var på väg åt ett positivt håll s.a.s. Jag är helt på det klara med att jag inte är den som vet efter en gång, jag behöver tid, men det borde kännas mer pirr tycker jag. Men jag vet inte.
Jag har skrivit ganska mycket med T också. Han är lätt att vara avslappnad med. Där är det uttalat att vi är FWB. Men vi får aldrig till att ses. Nu känner jag dessutom, fast jag vet att jag inte är skydlig någon något än, att jag skulle må dåligt av det när jag dejtar JS. Min hjärna är verkligen rörig just nu när det gäller dejtandet och relationerna. Borde det inte vara enkelt?
JS är så gullig. Jag skulle så gärna vilja. Men jag vet inte.
Vi kan träffas lite mer i helgen, jag tänker att jag kanske vet efter det.
Nej T har inga problem. Jag menade från JS synvinkel. Men jag vet också att resonemanget är fel.Jag har aldrig tänkt att FWB kan vara exklusivt i den meningen att man inte bör dejta andra? Vidare fungerar jag på varför du har så bråttom med att veta.. varför måste du veta just nu? Ta det lugnt och gör det som faller dig in, ingen press!![]()
Inget svar från hästkillen, men har skrivit en del med en annan bonde som bor endast 3-4 km ifrån mig och har en jättefin gård. Han har erbjudit sig att lära mig köra traktor (på ett inte-mansplainande sätt, jag som skrev att jag behövde lära mig det) och föreslagit att träffas över kaffe eller en matbit. Dock så enligt hans fb-sida verkar vi ha lite skilde åsiktar om saker som blant annat pälsdjur och rovdjur, som är rätt viktiga för mig politiskt...
Osäker på om jag borde "outa" att jag luskat reda på hans efternamn och googlat honom, eller är det bättre att träffas över en kaffe och sedan avsluta på ett snyggt sätt?![]()
DET var modigit gjort!Nu har jag varit och lämnat hans saker och fått igen min nyckel.
Han frågade varför jag dragit ut på det, jag hade visst varit väldigt uppenbar.
Så det har var skint igenom antar jag.
Och sen att jag tog den fega vägen, Jag svarade som det var; att jag är en fegis och sen började jag gråta...![]()
Nu har jag avslutat det med tjejen som mest blev en KK. Insett att det inte är min grej eller vad jag är ute efter. Roligt så länge det varade, men känner att jag måste vara sann mot mig själv och göra det som känns rätt för mig. Och det kändes inte rätt med henne.
Jag vill ju hitta någon att bli kär i, som blir kär i mig.. Varför är det så svårt?