Inte en deakbreaker, jag hade pratat om det istället för att bara kasta in handduken.
Ja prata måste man såklart. Det svåra är att någon eller båda måste ändra på sig. Det är inte så lätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte en deakbreaker, jag hade pratat om det istället för att bara kasta in handduken.
En fråga till er alla: Hur ofta hörs ni med den ni dejtar? Jag tänker mig främst när man dejtat ett tag och träffas ganska regelbundet ("seriöst").
Hur resonerar ni ifall du och den du träffar är väldigt olika gällande hur ofta man hör av mig mellan gångerna ni ses? Skulle det kunna vara en dealbreaker?
Helst inte så ofta, jag blir smått frustrerad på att behöva ha koll på telefonen jämt och svara på en massa meddelanden. Men kanske varannan dag är lagom, blir det mer än så känner jag mig trängd.En fråga till er alla: Hur ofta hörs ni med den ni dejtar? Jag tänker mig främst när man dejtat ett tag och träffas ganska regelbundet ("seriöst").
Hur resonerar ni ifall du och den du träffar är väldigt olika gällande hur ofta man hör av mig mellan gångerna ni ses? Skulle det kunna vara en dealbreaker?
Så ofta jag velat svara på vissa av dessa annonser, framförallt när det gäller vänskap! Typ "söker en vän som gillar att baka och lösa korsord" jag ba "JAG VILL VARA DIN VÄN!!"Detta var fint tycker jag, äldres svar på tinder?
Visa bifogad fil 21359
Jobbkillen kommer förbi om en stund, han ska testa koppla in mitt nes
Jag har druckit vin med bästis, men hon for ut - jag kan inte i helgen p.g.a pudel)
Och min tatuerare skrev nyss, full som en kastrull såklart...
En fråga till er alla: Hur ofta hörs ni med den ni dejtar? Jag tänker mig främst när man dejtat ett tag och träffas ganska regelbundet ("seriöst").
Hade svarat något i stil med ”hoppas du finner att jag har något innanför pannbenet också” ^^Fick ett meddelande från en kille på Tinder, han skrev "Du är den perfekta tian för mig." Jag har ingen aning om vad eller om jag ska svara. Hur öppnar man ens en konversation efter det?
Senaste Tinder konversationen:
Han: Hej! Vad söt du är, som en söt Barbie!
Jag: Barbie känns väldigt tråkigt och opersonligt. Jag vill hellre vara Black Widow eller kanske Wonderwoman.
Han: Nej, du är en Barbie, en söt Barbie.
Jag: Fast jag vill inte vara en Barbie, jag tycker de sprider en dålig kroppsbild till unga tjejer och cementererar tråkiga könsroller. Jag vill hellre vara en cool superhjälte.
Han: Jag tycker ändå att du är en söt Barbie, varför kan du inte bara ta en komplimang utan att bli jobbig?
Jag: Jag tycker inte att det är en komplimang och om det är en "o-jobbig" Barbie du är ute efter så är jag nog inte rätt tjej för dig.
Han: Ok.
Han: Vill du ses ändå?
Jag:...
Jag hade inte ens svarat.Fick ett meddelande från en kille på Tinder, han skrev "Du är den perfekta tian för mig." Jag har ingen aning om vad eller om jag ska svara. Hur öppnar man ens en konversation efter det?
Jag, som inte tycker att det fär med att kategorisera personer som siffror baserat på utseende, hade antagligen avmatchat om jag var sådär intresserad från början (pga trist syn på människor). Alternativt, om personen hade verkat väldigt intressant och jag hade velat ge en chans för att se om det var ett olyckligt sammanfattande, så hade jag svarat något i stil med ”på vilket sätt är det rimligt att kategorisera okända personers utseende och ge betyg på dessa” (vilket lär ge antingen ett surt svar om att en ska lära sig ta komplimanger eller en intressant konversation, så bra sätt att sålla).Fick ett meddelande från en kille på Tinder, han skrev "Du är den perfekta tian för mig." Jag har ingen aning om vad eller om jag ska svara. Hur öppnar man ens en konversation efter det?
Va tråkigt att det inte blev bättre, men ränderna går aldrig ur så att sägaJahapp och där kom det! Grannen is doing it again. Han blev upprörd över något (jag vet fortfarande inte vad). Istället för att ta upp det ignorerar han mig tills jag frågar vad problemet är.
Jag är så förbannad så jag kokar nu! Han är en jävla egoistiskt omogen mupp!
Jag hoppas att min ilska håller i sig för han lär höra av sig när han kommer hem från sin resa nästa vecka. Jag har så mycket känslor för honom så risken är stor att jag går med på att ses.
Men oavsett så vet jag nu att det här kommer hända fler ggr och att sånt beteende inte passar mig. Min ångest triggas igång när någon jag tycker om stänger mig ute.
Jag hoppas det kommer vara lättare att gå vidare nu när jag vet att jag gett det en chans och är säker på att han inte är rätt för mig.
Fick ett meddelande från en kille på Tinder, han skrev "Du är den perfekta tian för mig." Jag har ingen aning om vad eller om jag ska svara. Hur öppnar man ens en konversation efter det?