Nej, det var helt med vilje
Har man höga förväntningar så blir fallet högt sas
Vi får väl se om vi träffas igen, lyckas vi synca ihop våra schema (vilket lär ta många veckor), så ska han få en chans till i varje fall.
Typiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det var helt med vilje
Vi får väl se om vi träffas igen, lyckas vi synca ihop våra schema (vilket lär ta många veckor), så ska han få en chans till i varje fall.
Äsch hoppas att det blir bättre nästa gång då!Nej, det var helt med vilje
Så, nu har jag löst problemet.
https://www.bukefalos.se/threads/stora-herotraden.1474060/page-2#post-18736612
/mod
Jo, om du kan diskutera på en nivå som håller sig ovanför din egen navel.Betyder det att jag inte är välkommen i den här tråden längre?![]()
Du har väl redan sagt till E ett antal gånger att det aldrig blir mer?Bartendern var nog inte så intresserad, noll där.
E vill se film nästa vecka, ska försöka ta upp det lite med honom då. Kommer dock inte bryta, men förklara att det aldrig kommer bli något mer.
Ska försöka få in en träff med militären igen, fick mersmakhan är så snyyyygg!
Du har väl redan sagt till E ett antal gånger att det aldrig blir mer?
Så länge du fortsätter träffa honom så kommer han nog att hoppas.Jo, men det känns som att han fortfarande hoppas. Speciellt nu på sistone när vi setts mer.
Men är kanske bara en känsla![]()
Så länge du fortsätter träffa honom så kommer han nog att hoppas.
Men han är ju kär i dig har du sagt, och du träffar honom bara för att du inte har någon annan. Känns det verkligen bra för dig? Visst har han ett val men det har ju du också.Så är det nog.
Men han kommer få välja, att jag träffar andra under tiden och att han kommer bli sårad. Eller sluta träffa mig helt.
Sure men han är nog kär/förälskad i dig och då är alternativen mellan att träffa dig eller inte träffa dig. Det är lätt att säga att han får välja och att du inte tvingar honom men jag vet inte om jag tycker att det är helt schysst att avskriva sig allt ansvar. Visst han är vuxen och får göra val själv men jag inte låta bli att tycka att det är lite av utnyttjande av hans känslor när du vet om det.Så är det nog.
Men han kommer få välja, att jag träffar andra under tiden och att han kommer bli sårad. Eller sluta träffa mig helt.
Men han är ju kär i dig har du sagt, och du träffar honom bara för att du inte har någon annan. Känns det verkligen bra för dig? Visst har han ett val men det har ju du också.
Ja han kan ta sina egna beslut och du är ok med att ta beslutet att fortsätta med honom trots att det sårar honom. Du värderar med andra ord det du får ut av det mer än att han blir sårad. Vilket är ett val man kan göra om man vill men jag tycker inte man kan friskriva sig bara för att han gör valet själv.Nog känner jag nånstans att det inte är rätt. Men han är fortfarande en vuxen karl som kan ta sina egna beslut![]()
Visst kan han det. Men vill du göra sånt som du känner inte är rätt? Du kan ju gå på krogen och ligga hur mycket du vill, du behöver ju inte honom. Medan han lever på hoppet, annars hade han garanterat inte fortsatt.Nog känner jag nånstans att det inte är rätt. Men han är fortfarande en vuxen karl som kan ta sina egna beslut![]()
Visst kan han det. Men vill du göra sånt som du känner inte är rätt? Du kan ju gå på krogen och ligga hur mycket du vill, du behöver ju inte honom. Medan han lever på hoppet, annars hade han garanterat inte fortsatt.
Kollegan var söt och gullig på vägen ner. Han hälsade dock inte på L så blev lite dålig stämning där.
Vart kaos innan vi skulle åka tillbaka så jag hann knappt prata med L och nu är kollegan ilsken, bra dag![]()