Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, det var helt med vilje :angel:
Har man höga förväntningar så blir fallet högt sas :o
Vi får väl se om vi träffas igen, lyckas vi synca ihop våra schema (vilket lär ta många veckor), så ska han få en chans till i varje fall.
Äsch hoppas att det blir bättre nästa gång då!

Bartendern var nog inte så intresserad, noll där.

E vill se film nästa vecka, ska försöka ta upp det lite med honom då. Kommer dock inte bryta, men förklara att det aldrig kommer bli något mer.

Ska försöka få in en träff med militären igen, fick mersmak 😁 han är så snyyyygg!

Bartendern var nog inte så intresserad, noll där.

E vill se film nästa vecka, ska försöka ta upp det lite med honom då. Kommer dock inte bryta, men förklara att det aldrig kommer bli något mer.

Ska försöka få in en träff med militären igen, fick mersmak 😁 han är så snyyyygg!
Du har väl redan sagt till E ett antal gånger att det aldrig blir mer?

Kollegan var söt och gullig på vägen ner. Han hälsade dock inte på L så blev lite dålig stämning där.
Vart kaos innan vi skulle åka tillbaka så jag hann knappt prata med L och nu är kollegan ilsken, bra dag 😅

Så är det nog.
Men han kommer få välja, att jag träffar andra under tiden och att han kommer bli sårad. Eller sluta träffa mig helt.
Sure men han är nog kär/förälskad i dig och då är alternativen mellan att träffa dig eller inte träffa dig. Det är lätt att säga att han får välja och att du inte tvingar honom men jag vet inte om jag tycker att det är helt schysst att avskriva sig allt ansvar. Visst han är vuxen och får göra val själv men jag inte låta bli att tycka att det är lite av utnyttjande av hans känslor när du vet om det.

Men han är ju kär i dig har du sagt, och du träffar honom bara för att du inte har någon annan. Känns det verkligen bra för dig? Visst har han ett val men det har ju du också.

Nog känner jag nånstans att det inte är rätt. Men han är fortfarande en vuxen karl som kan ta sina egna beslut :)

Nog känner jag nånstans att det inte är rätt. Men han är fortfarande en vuxen karl som kan ta sina egna beslut :)
Ja han kan ta sina egna beslut och du är ok med att ta beslutet att fortsätta med honom trots att det sårar honom. Du värderar med andra ord det du får ut av det mer än att han blir sårad. Vilket är ett val man kan göra om man vill men jag tycker inte man kan friskriva sig bara för att han gör valet själv.

Visst kan han det. Men vill du göra sånt som du känner inte är rätt? Du kan ju gå på krogen och ligga hur mycket du vill, du behöver ju inte honom. Medan han lever på hoppet, annars hade han garanterat inte fortsatt.

Jag kan inte ligga så mycket jag vill ;) men förstår din poäng.
Tycker dock jag borde dödat hans hopp för länge sen.

Ja, jag är väldigt egoistisk i detta val. Vet det mycket väl!

Kollegan var söt och gullig på vägen ner. Han hälsade dock inte på L så blev lite dålig stämning där.
Vart kaos innan vi skulle åka tillbaka så jag hann knappt prata med L och nu är kollegan ilsken, bra dag 😅

Igår diskuterade mina kollegor inklusive han du träffat om varför vi aldrig blev ett par, han gillar ju att gå på Ikea o Vellingeblomman med mig :laugh: Idag skällde jag ut dem :cautious: Hur kan man både älska och hata sina kollegor så mycket :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31