Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kille jag gick hem med för några månader sen har nu börjat kika in på min instagram?

Han hade tagit bort mig från sin och avföljt mig, nu kikar han varje händelse (from tidigare idag) och gillade en nästan 1 månads bild.
Fattar nada :D

Vi låg inte, utan det kändes bara fel och jag gick hem till E den gången...

En kille jag gick hem med för några månader sen har nu börjat kika in på min instagram?

Han hade tagit bort mig från sin och avföljt mig, nu kikar han varje händelse (from tidigare idag) och gillade en nästan 1 månads bild.

Kanske han tror han gör det i smyg? :rofl: Vissa folk är inte för vassa (skulle gissa på det va en misstags like kanske?)

Jätte roligt dock :laugh:

Kanske han tror han gör det i smyg? :rofl: Vissa folk är inte för vassa (skulle gissa på det va en misstags like kanske?)

Jätte roligt dock :laugh:

Sant :D har ju faktiskt varit med tidigare om att folk har snokat utan att de vet att det syns, haha.
Får se hur det fortlöper, om det blir nån mer misstagslike :D

Han kollar väl av om du sedan väljer att gilla/kolla något tillbaka.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 097
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 669
Senast: lilsan
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 859
Senast: corzette
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010