Jag började liksom gråta både igår och idag men mest idag. Så. Himla. Stolt. över dig![]()
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Så länge du inte parkerar på en blöt gräsmatta kommer det gå utmärkt att köra bil i Malmö
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag började liksom gråta både igår och idag men mest idag. Så. Himla. Stolt. över dig![]()
Jo, men eftersom jag har gjort typ samma sak så ska jag bara vara tyst.
Ibland agerar man först och tänker sen.
Så länge du inte parkerar på en blöt gräsmatta kommer det gå utmärkt att köra bil i Malmö![]()
Ja det ska du![]()
Jag tänker mest på hur man tänker när man dumpar nån av just den anledningen att man inte vill bli av med den
Och där ställde hon in dejten. Så tristPåväg hem från ett intressant halvt dygn hos Köpenhamn. Vi har pratat mer än haft sex, myst i soffan framför TVn och promenerat i hamnen. Mycket av pratet har handlat om formerna för en polyrelation så vi börjar väl närma oss stadiet där vi faktiskt säger att vi har en relation. Min tandborste har i alla fall flyttat in.
Ikväll ska han på dejt för första gången sedan han träffade mig. Jag trodde att jag skulle tycka att det var åtminstone lite svårt men det känns faktiskt väldigt bra. En svår grej med ett öppet heteroförhållande är ju att det lätt blir obalans i vem som träffar flest, och även i vårt fall har ju jag fortsatt att dejta rätt friskt utom allra sista tiden pga brist på både tid och ork.
Återigen, du behöver inte svara om du inte villOch där ställde hon in dejten. Så trist. Det är andra gången, kanske är hon inte så intresserad ändå?
Men jag frågade rakt ut och vi är överens om att det ÄR ett oss men att ingen vill sätta upp någon definition. Och så bestämde vi precis att vi ska berätta om/när vi träffar andra. Känns ändå bra att ha en sådan ”regel” för att undvika missförstånd och hemlighetsmakeri.
Påväg hem från ett intressant halvt dygn hos Köpenhamn. Vi har pratat mer än haft sex, myst i soffan framför TVn och promenerat i hamnen. Mycket av pratet har handlat om formerna för en polyrelation så vi börjar väl närma oss stadiet där vi faktiskt säger att vi har en relation. Min tandborste har i alla fall flyttat in.
Ikväll ska han på dejt för första gången sedan han träffade mig. Jag trodde att jag skulle tycka att det var åtminstone lite svårt men det känns faktiskt väldigt bra. En svår grej med ett öppet heteroförhållande är ju att det lätt blir obalans i vem som träffar flest, och även i vårt fall har ju jag fortsatt att dejta rätt friskt utom allra sista tiden pga brist på både tid och ork.
Jag är lite kluven angående D.
Han säger att han vill fortsätta träffas så ofta som är möjligt för oss, vilket tyvärr är typ 2 helger varannan månad.
Han vill se vart det leder då han trivs bra med mog men säger även att han har svårt för att bli kär.
Dessutom säger han att han just nu inte är redo för ett förhållande utan vill ta det lugnt och leva ett singelliv samtidigt.
Hans senaste relation tog slut i vintras och den relationen pågick i 4 år o de va sambos.
Så vad är era tankar om detta?
Jag är ärligt lite kluven, kan vara så att jag är "skadad" från tidigare relationer med killar som lurat mig. För det känns lite som att han vill träffa mig tills någon bättre dyker upp typ. Känns dock definitivt inte så när vi träffas irl. Då känns det väldigt seriöst och inte alls som att han har mig för bekvämlighetsskull.
Har knappt tid att träffa D. Dessutom träffar/hittar jag aldrig någon intressant. Gör jag det dock så kommer jag utan problem att träffa andra också.Kan du inte träffa andra också?
Jag är lite kluven angående D.
Han säger att han vill fortsätta träffas så ofta som är möjligt för oss, vilket tyvärr är typ 2 helger varannan månad.
Han vill se vart det leder då han trivs bra med mog men säger även att han har svårt för att bli kär.
Dessutom säger han att han just nu inte är redo för ett förhållande utan vill ta det lugnt och leva ett singelliv samtidigt.
Hans senaste relation tog slut i vintras och den relationen pågick i 4 år o de va sambos.
Så vad är era tankar om detta?
Jag är ärligt lite kluven, kan vara så att jag är "skadad" från tidigare relationer med killar som lurat mig. För det känns lite som att han vill träffa mig tills någon bättre dyker upp typ. Känns dock definitivt inte så när vi träffas irl. Då känns det väldigt seriöst och inte alls som att han har mig för bekvämlighetsskull.
Efter att ha läst på Buke att tjejer gillar ju inte spännis bilder från gym så provade jag själv med en från ett gym och jag märkte ingen skillnad på matchfrekvensen. Fick matchningar ändå.Nästa bestämda dejt har 4 av 5 gymbilder på Tinder
Skulle det vara ett problem för dig eller hur tänker du om ditt engagemang i honom?