Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter inte särskilt interesserade då. Men de kanske googlar dig när de får ditt namn? Det kan ju dyka upp annat då som inte är fb-relaterat?

Fast dom lät ju intresserade på Tinder. Annars hade dom väl inte lämnat ut sin messenger?
Nja, det enda dom hittar är väl min linkedin och att dom kan se vart jag bor via ratsit.
Såg att några gamla bilder var public från 2015(Med en smalare Hero), kanske dom skrämde iväg tjejerna :D. Shit, the same. Dom var nog inte så intresserade iaf.

Fast dom lät ju intresserade på Tinder. Annars hade dom väl inte lämnat ut sin messenger?
Nja, det enda dom hittar är väl min linkedin och att dom kan se vart jag bor via ratsit.
Såg att några gamla bilder var public från 2015(Med en smalare Hero), kanske dom skrämde iväg tjejerna :D. Shit, the same. Dom var nog inte så intresserade iaf.

Det kanske inte är deras egna messenger dom gett dig...? :angel: Näe, jag har ingen aning. Men många tjejer tycker nog det är svårt att säga nej, så om du frågar så kanske det är lättare att ge dig den men sedan inte svara, framför att hitta på en ursäkt varför de inte vill ha kontakt på messenger.

Det kanske inte är deras egna messenger dom gett dig...? :angel: Näe, jag har ingen aning. Men många tjejer tycker nog det är svårt att säga nej, så om du frågar så kanske det är lättare att ge dig den men sedan inte svara, framför att hitta på en ursäkt varför de inte vill ha kontakt på messenger.

Nej, det är dom. Jag får ju deras fulla riktiga namn.
Den logiken fattar inte jag i så fall. Att visa sitt ointresse borde väl vara enklare genom att bara sluta svara eller plocka bort mig på Tinder i så fall. Varför ge ut sitt namn ?

Nej, det är dom. Jag får ju deras fulla riktiga namn.
Den logiken fattar inte jag i så fall. Att visa sitt ointresse borde väl vara enklare genom att bara sluta svara eller plocka bort mig på Tinder i så fall. Varför ge ut sitt namn ?
Vad är det för ålder på personerna?

Förmodligen ingen som kan svara på det. Men 3/4 gånger typ så plockar tjejerna bort mig från tinder och slutar att svara efter att jag addat dom på messenger. Tar ni bort killen om han har för få vänner på FB ? Jag fattar inte... :cautious:
Tänkte om det var pga min profilbild. Men jag har ju med den på Tinder också...
Skulle gissa att de ser något på din profil som inte tilltalar dem. Bild? Inlägg? Annat? Jag har själv backat ibland när jag sett något på folks profiler som jag inte gillar. Men jag brukar tala om på Tinder att jag inte är intresserad längre. Vilket iofs ofta följs av frågor om varför, känner inte att jag ska behöva förklara mig mer än jag gjort, så det kanske är det de inte orkar med utan bara slutat svara.

Har du dubbelkollat så att de ser att du har skickat på messenger annars? Ibland syns det rätt dåligt att en har fått ett nytt meddelande.

Skulle gissa att de ser något på din profil som inte tilltalar dem. Bild? Inlägg? Annat? Jag har själv backat ibland när jag sett något på folks profiler som jag inte gillar. Men jag brukar tala om på Tinder att jag inte är intresserad längre. Vilket iofs ofta följs av frågor om varför, känner inte att jag ska behöva förklara mig mer än jag gjort, så det kanske är det de inte orkar med utan bara slutat svara.

Har du dubbelkollat så att de ser att du har skickat på messenger annars? Ibland syns det rätt dåligt att en har fått ett nytt meddelande.

Ja, det är ju en bra gissning. Svårt att veta exakt. Men kanske var det nån bild.
Den ena tog bort mig på tinder så kan inte dubbelkolla och den andra svarar inte där längre. Iof , har jag en misstanke om att den andra kanske inte hade fattat var jag bodde. Hon var stockholmare... Tycker det är rätt tydligt på tinder dock då man ser avståndet.

Har hört ett flertal diskussioner om hur vissa bryter kontakten för att denne har för många (ibland mer än typ två) bekanta som gett uttryck för den ena eller den andra politiska åsikten. Än är det tex mp som varit i fucus, eller m - men vanligast idag är sd.
Har sett det själv då jag vid nått eller ett par tillfällen lagt till nån sida på så att säga högerkanten, för att komma åt att läsa och ev kommentera när jag försökte intressera mig för Jag är här. Vart ett antal som plockade bort en omedelbart var gång. Likaså detta med Jag är här gjorde att ett antal valde bort mig.
Hade då rätt få på min vänlista på fb - har lagt till högt och lågt nu så ev i vissas åsikt av avvikande åsikt försvinner i mängden, men det är ju själva fan att man ska behöva bära sig åt! Är väl nu inte hela välden om vissa vill döma nån så lättvindigt så är det deras val, mera besviken över att personer som jag uppskattat att ha kontakt med väljer bort en så lättvindigt.
Visst, utrycker nån en alltför stark åsikt på ett agresivt sätt, men det ska då vara vederbörande själv, så kan de åka ut med badvattnet - men inte på andras meriter.

Okej, så... mitt ex kompis skärmdumpade min nya tinderprofil och skickade till mig. Ville slänga telefonen. Pratade om det, han är egentligen ganska nice men har en del samma tunga bagage som mitt ex. Swipeade lite. Typ 50 vänster tre höger. Fick ångest över köttmarknadskänslan och hur snabbt jag dissade folk. I ”verkliga livet” är det många jag inte är särskilt förtjust i men alla får liksom en första chans. Plötsligt blev det en matchning på en som var typ ”njanjäe, jo kanske” typ. Funderade på att slänga telefonen igen :laugh: åkte och red istället :D

Ja, det är ju en bra gissning. Svårt att veta exakt. Men kanske var det nån bild.
Den ena tog bort mig på tinder så kan inte dubbelkolla och den andra svarar inte där längre. Iof , har jag en misstanke om att den andra kanske inte hade fattat var jag bodde. Hon var stockholmare... Tycker det är rätt tydligt på tinder dock då man ser avståndet.
Har också varit med om liknande. Två personer jag haft bra konversation med och som verkat jätteintresserade blev helt off så snart de spanat in mig på Facebook. Kändes lite störigt men det var väl nåt de inte gillade, ingen mening att grotta ner sig i det.

Okej, man ska väl dela med sig i både med- och motgång :cautious: insåg igår att varje gång jag råkar tänka på pianokillen gör det fan fysiskt ont i hela kroppen. Om jag gör det av misstag alltså. Gör jag det medvetet kan jag typ inte andas men så har det ju varit hela tiden. Raderade bara allt och typ arkiverade som avslutat kapitel i min hjärna. Det var inte en bra idé att kolla in hans sociala medier igen, kanske inte så oväntat men man måste ju testa. Både nöjd och missnöjd med detta läget.

@Bison hade iaf som vanligt bra svar på tal, märkligt hur hon som hetsar så kan vara så klok till alla andra alltid :heart

Hängde lite med E igår, han följde mig när jag skulle fixa massa grejer till min födelsedagsfest på lördag :)

Vi testhånglade lite också nu när jag tagit ut min tungpiercing (:cry: )
Annars orkar jag typ inte umgås med nån på veckorna nu, så matt...

Fy tusan, det är svårt att vända ryggen till någon man verkligen gillar sådär på riktigt, men i det här fallet är det väldigt nödvändigt, så moving on, moving forward och nånstans där ute finns väl någon som är rätt tänker jag mig :)

Jamen så tänker jag med. Alltså det var ju ändå nyttigt att inse! Och det var jag ju eg glad över i princip direkt. Jag är ju egentligen väldigt positiv av mig 😁 Var bara inte beredd 😅

Vi har inte haft sex de senaste gångerna vi setts och jag sa faktist rakt ut, att de känns som jag har mer sexlust än dig. Då sa han nä så är de inte men jag mår inte så bra just nu psykiskt det är därför.. (Han har stress med att försöka få tag i en lägenhet närmre jobb, nyligen fått prick pga en missad räkning osv)

Men jag känner mig otillräcklig och oattraktiv när en kille verkar så off i sängen. Annars är han jättemysig mer än att han har svårt att hjälpa till. Bad han hjälpa mig att hacka grönsaker, han bara jag kan inte hacka lök jag får ont i ögonen, men hallå de får väll jag med haha.. Han gjorde de till slut efter lite gnäll.. Men nej jag tror inte detta blir långvarigt jag börjar tröttna..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 144
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 788
Senast: lilsan
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 904
Senast: corzette
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 664
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka