Yes, jag har frågat efter deras messenger. Så har jag fått deras namn och addat dom. Men sen slutar dom att svara.
Hopp, konstigt. De tappade väl intresset, då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes, jag har frågat efter deras messenger. Så har jag fått deras namn och addat dom. Men sen slutar dom att svara.
Yep, trodde man var lite intresserad iaf om man lämnar ut sin messenger...Hopp, konstigt. De tappade väl intresset, då.
Så de slutar svara men har kvar dig på messenger?Yep, trodde man var lite intresserad iaf om man lämnar ut sin messenger...
Näe, jag addar dom på messenger men dom undviker att adda mig och slutar att svara på Tinder alt plockar bort mig.Så de slutar svara men har kvar dig på messenger?
Näe, jag addar dom på messenger men dom undviker att adda mig och slutar att svara på Tinder alt plockar bort mig.
Låter inte särskilt interesserade då. Men de kanske googlar dig när de får ditt namn? Det kan ju dyka upp annat då som inte är fb-relaterat?
Fast dom lät ju intresserade på Tinder. Annars hade dom väl inte lämnat ut sin messenger?
Nja, det enda dom hittar är väl min linkedin och att dom kan se vart jag bor via ratsit.
Såg att några gamla bilder var public från 2015(Med en smalare Hero), kanske dom skrämde iväg tjejerna . Shit, the same. Dom var nog inte så intresserade iaf.
Det kanske inte är deras egna messenger dom gett dig...? Näe, jag har ingen aning. Men många tjejer tycker nog det är svårt att säga nej, så om du frågar så kanske det är lättare att ge dig den men sedan inte svara, framför att hitta på en ursäkt varför de inte vill ha kontakt på messenger.
Vad är det för ålder på personerna?Nej, det är dom. Jag får ju deras fulla riktiga namn.
Den logiken fattar inte jag i så fall. Att visa sitt ointresse borde väl vara enklare genom att bara sluta svara eller plocka bort mig på Tinder i så fall. Varför ge ut sitt namn ?
Dom har väl varit mellan 28-34 år.Vad är det för ålder på personerna?
Skulle gissa att de ser något på din profil som inte tilltalar dem. Bild? Inlägg? Annat? Jag har själv backat ibland när jag sett något på folks profiler som jag inte gillar. Men jag brukar tala om på Tinder att jag inte är intresserad längre. Vilket iofs ofta följs av frågor om varför, känner inte att jag ska behöva förklara mig mer än jag gjort, så det kanske är det de inte orkar med utan bara slutat svara.Förmodligen ingen som kan svara på det. Men 3/4 gånger typ så plockar tjejerna bort mig från tinder och slutar att svara efter att jag addat dom på messenger. Tar ni bort killen om han har för få vänner på FB ? Jag fattar inte...
Tänkte om det var pga min profilbild. Men jag har ju med den på Tinder också...
Skulle gissa att de ser något på din profil som inte tilltalar dem. Bild? Inlägg? Annat? Jag har själv backat ibland när jag sett något på folks profiler som jag inte gillar. Men jag brukar tala om på Tinder att jag inte är intresserad längre. Vilket iofs ofta följs av frågor om varför, känner inte att jag ska behöva förklara mig mer än jag gjort, så det kanske är det de inte orkar med utan bara slutat svara.
Har du dubbelkollat så att de ser att du har skickat på messenger annars? Ibland syns det rätt dåligt att en har fått ett nytt meddelande.
Har också varit med om liknande. Två personer jag haft bra konversation med och som verkat jätteintresserade blev helt off så snart de spanat in mig på Facebook. Kändes lite störigt men det var väl nåt de inte gillade, ingen mening att grotta ner sig i det.Ja, det är ju en bra gissning. Svårt att veta exakt. Men kanske var det nån bild.
Den ena tog bort mig på tinder så kan inte dubbelkolla och den andra svarar inte där längre. Iof , har jag en misstanke om att den andra kanske inte hade fattat var jag bodde. Hon var stockholmare... Tycker det är rätt tydligt på tinder dock då man ser avståndet.
Fy tusan, det är svårt att vända ryggen till någon man verkligen gillar sådär på riktigt, men i det här fallet är det väldigt nödvändigt, så moving on, moving forward och nånstans där ute finns väl någon som är rätt tänker jag mig