Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förut kunde man se gemensamma vänner från Facebook, och om jag inte minns fel, så kan du hämta bilder från Facebook också. Samt att Facebook får info om varje gång du loggar in på Tinder etc.Efter att mitt ex fått bo mer än nödvändigt i min hjärna har jag laddat ner Tinder Har tidigare inte känt mig redo men bestämt mig för att hoppa ändå. Har lyft i någon tidigare tråd min oro för att bli igenkänd och så men bestämt mig för att försöka släppa det. Men... vad gör det för skillnad om man reggar med Facebook eller telefonnummer?
Förut kunde man se gemensamma vänner från Facebook, och om jag inte minns fel, så kan du hämta bilder från Facebook också. Samt att Facebook får info om varje gång du loggar in på Tinder etc.
Förut? Så det är inte så längre? Eller så kanske jag bara ska ta telefonnumret...
Testa Jag tog fb för det kändes lättast haha. Man ser inga fb vänner osv längre fastän jag kunde det innan. Jag ser likadana gilla från facebook däremot. Alltså där vi gillat samma.
Nej. Jag har försökt flera gånger men det går verkligen inte. Tyvärr. Jag kan inte råda annat än att hitta en annan sängkamrat.Tinder killen har det börjat bli seriöst med. Vi har även börjat ha sex och jag är så BESVIKEN. Han bryr sig inte alls om att jag ska komma och kör sin grej. Har sagt till honom att jag hade också velat komma, då frågar han jasså hur då. Förklarar hur jag lättast kommer men han försöker inte ens. Sen verkar han inte va lika intresserad av sex som jag.. Jag tycker att sex är väldigt viktigt i ett förhållande. Synd för jag tycker verkligen om honom. Men de märks han är 2 år yngre. Han kan inte laga mat utan lever på färdigmat. Jag försökte laga mat tillsammans med honom men han satt bara på en stol och tittade på. Finns det hopp att lära upp denna man tror ni?
Jag tycker inte det är någon skillnad. Hade en manlig bekant till mig dejtat en kvinna som var helt ointresserad av om det var skönt för honom också så hade jag rått samma sak.Hm men vänta nu tjejer. Om det vore tvärt om, att @Mallju var en kille som klagade över att tjejen han dejtade var "som en död fisk" i sängen, skulle ni bara avfärda det och råda honom att ge upp förhållandet då med? Eller skulle ni istället råda honom att försöka jobba på det?
Om killen nu är så oerfaren och hans enda tidigare seksuella erfarenhet kanske även varit med en lika oerfaren tjej, så kanske han helt enkelt inte vet bättre?! Eller inte vågar testa något nytt utöver det han brukar..?
Jag tycker att om du verkligen gillar honom så ge det en chans att bättra sig. Det kanske behövs lite mer "styrd" aktivitet, t.ex. en sexlek? Eller att du börjar med att smeka dig själv inför honom och sedan "låter" honom "hjälpa till" men fortfarande med din njutning i fokus?
Jag både skriver och pratar på engelska när det behövsAlltså jag har ju kommit över min grej att vara asrädd för att inte förstå/göra mig förstådd. Snackar nu lite grann med nån som verkar trevlig men hans svenska är typ rätt dålig Hur tänker ni där? Visst kan man skriva på engelska istället (om det hjälper) men jag är inte intresserad av så mycket språkförbistring irl. Men det kan ju vara stor skillnad i skrift o irl. Eller borde jag bara se till att träffa honom snabbt som fan istället (min standardlösning )? Hur gör ni?
Alltså jag har ju kommit över min grej att vara asrädd för att inte förstå/göra mig förstådd. Snackar nu lite grann med nån som verkar trevlig men hans svenska är typ rätt dålig Hur tänker ni där? Visst kan man skriva på engelska istället (om det hjälper) men jag är inte intresserad av så mycket språkförbistring irl. Men det kan ju vara stor skillnad i skrift o irl. Eller borde jag bara se till att träffa honom snabbt som fan istället (min standardlösning )? Hur gör ni?
Jag är så pass obekväm med engelskan så jag "dumpar" sådana som jag inte smidigt kan kommunicera på svenska med.Alltså jag har ju kommit över min grej att vara asrädd för att inte förstå/göra mig förstådd. Snackar nu lite grann med nån som verkar trevlig men hans svenska är typ rätt dålig Hur tänker ni där? Visst kan man skriva på engelska istället (om det hjälper) men jag är inte intresserad av så mycket språkförbistring irl. Men det kan ju vara stor skillnad i skrift o irl. Eller borde jag bara se till att träffa honom snabbt som fan istället (min standardlösning )? Hur gör ni?
Jag testade hittills typ 20 till vänster, ingen till höger. Nu dök det upp en utan presentation men med jättesöt hund
Förmodligen ingen som kan svara på det. Men 3/4 gånger typ så plockar tjejerna bort mig från tinder och slutar att svara efter att jag addat dom på messenger. Tar ni bort killen om han har för få vänner på FB ? Jag fattar inte...
Förmodligen ingen som kan svara på det. Men 3/4 gånger typ så plockar tjejerna bort mig från tinder och slutar att svara efter att jag addat dom på messenger. Tar ni bort killen om han har för få vänner på FB ? Jag fattar inte...
Tänkte om det var pga min profilbild. Men jag har ju med den på Tinder också...
Tänkte om det var pga min profilbild. Men jag har ju med den på Tinder också...
Jag har inställt att endast vänner kan se min vänlista. Om jag addar dom på messenger borde de väl inte kunna se den ?Om du tror att det är problemet så kan du testa att dölja din vänlista.
Jag förstår inte. Varför skulle det ha med din vänlista att göra? Har ni kommit överens om att sköta kontakten på Messenger?
Jag har inställt att endast vänner kan se min vänlista. Om jag addar dom på messenger borde de väl inte kunna se den ?