Ok, då förstår jag. Om det inte känns bra och man vill därifrån är det ju en annan sak. Men hade nog precis som du haft svårt att avbryta även i det läget, hade nog bitit ihop för att inte verka otrevlig. En gång har jag väl känt ungefär så, kunde i alla fall skylla på att jag skulle upp tidigt så behövde inte bli En jättelång date. Kanske är bra att ha hittat på nåt att skylla på redan i förväg, jag hade själv hellre sett att min dejt avslutat med en vit lögn än att hen sagt "Jag känner redan nu att vi inte klickar så nu säger vi hejdå" . Då hade jag känt mig riktigt jobbigt dissad även om jag inte varit så intresserad själv.Där är vi kanske lite olika. Eller jag var kanske lite otydlig. Det var trevlig på det sättet att vi kunde prata och skoja lite, men det var ju bara kallprat. Vi klickade inte på något sätt, varken vänskapligt eller annat. Fick inget utbyte av varandra och jag kände ju bara att jag ville att dejten skulle ta slut. Så jag kände mig ju dum som inte klarade av att avsluta, slösade med både min och dejtens tid och energi. Så jag hade önskat att jag kunnat vara mer ärlig, både i umgänget och i att kunna avbryta umgänget, även fast det inte var så att dejten var otrevlig.