Milosari
Trådstartare
Läs här hur olika vi är. Vissa fastnar fort, andra behöver tid. Vissa vill ha något seriöst, andra vill bara roa sig. Vissa är extremt kräsna, andra inte. Jag har svårt att se att de du dejtar skulle vara annorlunda. Men det är ju alltid en stor risk att bli ”dissad”. Oftast så behöver man träffa några stycken innan det blir rätt. Men det måste väl gälla dig också?Tröttnade på att dejta efter jag fick den stora dissen med en kille jag låg med efter 2e dejten. Han bara sluta svara. Fick antagligen de han ville ha. Men snackade med en kille från tinder som egentligen inte var min typ utseende mässigt men gav han en chans. Vi prata i telefon och skrev nästan varje dag i 2 månader. Jag åkte till USA en månad och skicka flera bilder därifrån och han undrade om vi kunde ses när jag kom hem. Vi träffades förra fredagen, gick på HX festivalen ihop och sen satt vi oss vid havet och pratade i flera timmar, tiden gick så fort med honom, och han var så mycket snyggare IRL. Vi var också ute och käkade sen åkte han hem. Som vanligt blev jag nojjig att bli dissad igen, så jag höll mig lite undan. Han skrev han tycker jag är en jättehärlig tjej. Vi pratade en del men inte lika mycket, sen fråga han igår om jag ville ses i helgen Så nu ska vi ses på fredag igen och han skulle planera in något kul vi skulle göra. Sen ska han köra hem igen. Jag är så ovan med att dejta såhär och göra saker ihop, är van att man ses hemma hos nån dricker vin och knullar typ. Så detta känns lite extra spännande att vänta och lära känna varann ordentligt. Men jag måste sluta med mina hjärnspöken, är hela tiden så rädd för att bli dissad så fort jag börjar gilla någon. Tips hur man ska sluta tänka så?