Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var trevligt och vi ska ses på måndag igen. Han har skrivit fina saker om mig nu efteråt och jag blir alldeles varm inuti. Det är väldigt längesen någon lämnade ett sådant "omdöme". Vi får se vad det blir.
Det håller jag med om. Men jag tänker helt oblygt låta mig njuta av lite smicker ändå. Det är jag värd tycker jag.Ett tips, för det är lätt att falla för "smicker". Tänk mer på vad du tycker om honom än vad han tycker om dig. Ha fokus inställt på DINA känslor. Det är så vanligt att en blir tagen av uppvaktningen, och förbiser vad en själv egentligen tycker om personen.
Det där hade jag behövt höra vid sååå många tillfällen tidigare i livetEtt tips, för det är lätt att falla för "smicker". Tänk mer på vad du tycker om honom än vad han tycker om dig. Ha fokus inställt på DINA känslor. Det är så vanligt att en blir tagen av uppvaktningen, och förbiser vad en själv egentligen tycker om personen.
Jag förklarar lite mer:Det håller jag med om. Men jag tänker helt oblygt låta mig njuta av lite smicker ändå. Det är jag värd tycker jag.
L har varit här en vecka nu och allt känns väldigt bra.
Har tävlat under helgen, kul för honom att uppleva min nervositet och min enorma besvikelse och frustration när dressyren gick åt helvete.
Idag var dock en glad dag när både jag och hästen presterade![]()
Så länge du inte tar ut frustrationen på honom, så.... Brukar inte uppskattas.
Kul att det gick bra i terrängen!![]()
Väldigt trevlig kväll med D, men vågade inte kyssa honom/hittade inte rätt läge.Idag ska jag träffa D igenHar varit två veckor sen senast, och kontakten har varit lite sämre under tiden. Sannolikt pga hans jobb. Hoppas det känns fortsatt bra att träffas iaf.
Tänker att jag ska försöka våga kyssa honom om läget känns rätt. Förr var jag mycket bättre på att ta första steget, men har blivit fegare med årenHoppas det blir bra mottaget och bra kemi om jag väl vågar
![]()
Väldigt trevlig kväll med D, men vågade inte kyssa honom/hittade inte rätt läge.
För min del skulle jag görna gå vidare från mys och handhållning där vi är idag, för att se om kemin håller, men får inte till detVet att jag helt enkelt borde fråga, och får väl se om jag vågar nästa gång vi ses. Kanske dåligt läge för mig personligen att våga något särskilt idag då jag inte var helt på topp, men känns trist ändå.
Helst hade jag bara velat skicka ett sms och fråga, men tror inte det är rätt i denna situationen.
Ge mig gärna era tankar, eller lite pepp i frågan!
Vi har varit hemma hos varandra de senaste tre dejterna... Jag dricker inte alkohol, och han gör det väldigt sällan, så det känns inte som ett bra alternativ dessvärreBjud hem honom på middag? Eller gå ut och bli salong tillsammans och lite modigare? Jag vill gärna få liggandet avklarat i tidigt skede så jag vet om jag vill fortsätta.
Vi har varit hemma hos varandra de senaste tre dejterna... Jag dricker inte alkohol, och han gör det väldigt sällan, så det känns inte som ett bra alternativ dessvärre
Jag har inget emot ifall det inte blir suppertidigt, men nu var det typ sjunde dejten, och inte ens en kyss. Känns lite dubbelt...
Vi har varit hemma hos varandra de senaste tre dejterna... Jag dricker inte alkohol, och han gör det väldigt sällan, så det känns inte som ett bra alternativ dessvärre
Jag har inget emot ifall det inte blir suppertidigt, men nu var det typ sjunde dejten, och inte ens en kyss. Känns lite dubbelt...
Suttit hela kvällen och läst i kapp, haha... Så kul att det verkar ändå gå helt okej för dom flesta av er!
Jag ska ev. på dejt nästa helg i GBG och söker bra och mysiga resturanger. Inte för fancy men inte heller mac donalds... Avslappnad och mysig helt enkelt
, förslag någon?
Väldigt trevlig kväll med D, men vågade inte kyssa honom/hittade inte rätt läge.
För min del skulle jag görna gå vidare från mys och handhållning där vi är idag, för att se om kemin håller, men får inte till detVet att jag helt enkelt borde fråga, och får väl se om jag vågar nästa gång vi ses. Kanske dåligt läge för mig personligen att våga något särskilt idag då jag inte var helt på topp, men känns trist ändå.
Helst hade jag bara velat skicka ett sms och fråga, men tror inte det är rätt i denna situationen.
Ge mig gärna era tankar, eller lite pepp i frågan!