Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad mycket reklam det är på tinder nu. Typ var femte swipe.

Matchade och skrev med en kille igår. Jag har skrivit i min presentation att jag jobbar 80 % för att hinna ha häst och vara social. Han ifrågasatte att jag hade tid att dejta, och jag skrev att allt är prioriteringar. Då tog han bort mig. Haha, det finns inte något sätt att göra rätt ibland.

Tips för alla som vill bjuda ut någon på dejt i morgon: fråga om de vill titta på månförmörkelsen..

Jag undrar om det va min brorsa du snackade med igår :eek:. Han berättade om en liknande historia.

Om posten missköter sig, så har jag en helgdejt. Sköter den sig, så kommer reservdelar idag och då måste han skruva i bilen i helgen istället, så för en gångs skull hoppas jag att posten inte gör sitt jobb :D men med min tur så kommer nog grejorna idag :meh:

Ja det är nog han. Vi pratade igår och då nämnde han er konversation. Jag försökte förklara att det visst går att dejta när man har häst osv. Han verka inte riktigt fatta. Så skit i honom :)!
Kände inte att det var en förlust för han hade inte ens läst presentationen, och sånna killar brukar inte vara bra i längden tyvärr.

För mig går dejtingen trögt och mina kk är alltid upptagna.

Va på en dejt igår och han va som alla de andra jag träffat trevlig, men jag fann honom inte attraktiv.

Dessutom är jag petigare på tinder nu för jag är trött på att träffa folk som jag av olika anledningar inte passar med. Så nu får jag väldigt få matchningar. Av dem är många sådana som jag tveksamt svept höger på alt. så är de helt plötsligt långt bort (kanske va här på besök).

Så de jag tycker är intressanta sveper vänster på mig. Suck!

Äsch nu slängde jag iväg ett sms och sa tack men nej tack med en halv uppsats...
Och fick till svar att han ändå gärna ses igen...

Men nu skiter jag i det, om ett par timmar sitter jag på tåget påväg mot Köpenhamn! Vi har ett dygn på oss, ska bli så najs! (Vad som inte är najs är att min mage är helt uppblåst och att jag har suttit och pruttat hela dagen. Oddsen för att det ska se just idag? Någon som har anti-pruttips? Som hinner verka på 3 timmar?)

Men nu skiter jag i det, om ett par timmar sitter jag på tåget påväg mot Köpenhamn! Vi har ett dygn på oss, ska bli så najs! (Vad som inte är najs är att min mage är helt uppblåst och att jag har suttit och pruttat hela dagen. Oddsen för att det ska se just idag? Någon som har anti-pruttips? Som hinner verka på 3 timmar?)
Det finns tabletter på Apoteket som verkar ganska snabbt :)

Jag kan käka nåt som jag vet sätter fart på magen så den töms rejält. Typ falafel och kaffe funkar för mig. Det blir bättre då.

Annars försöker jag fisa så mkt som möjligt innan. För mig brukar det dock ändå sluta med att jag fiser så högt att jag både väcker mig själv och killen jag sover med :cautious:.

Minifom eller liknande på apoteket som spjälkar gasen. I och för sig kan man bli mer pruttig en stund efteråt men sen är det över :p

Snodde en keps av en gammal dejt :o :D
20180728_125140.webp

Nu har jag åkt vidare från Köpenhamn. Fantastiskt som vanligt! Men kanske lite för varmt för att ha så mycket sex som vi brukar, så vi pratade mer istället. Det var ett riktigt bra prat! Vi är helt överens om många viktiga saker (bl a att vi inte vill vara monogama) och han berättade lite om vad som hade gått snett i tidigare förhållanden. Och så hintade han om att han nog är lite förälskad i mig och vi pratade om ett event som vi ska besöka tillsammans i oktober. Så lite planering för framtiden också. Han är så bra! :love:

Malmö har också hört av sig och vill ses om ett par veckor. Jag är lite sugen, så det kommer jag nog göra. Vinkillen vill att vi ska gå på någon polyträff tillsammans och det låter som en trevlig grej tycker jag. Och sen har vi Britten som jag också vill träffa igen. Behöver mer tid!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 107
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 676
Senast: lilsan
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V