Skaffat tinder igen efter lite vin med bästis (som också skaffat det igen )
Sitter och sveper runt nu!
4 matchningar, varav en gammal kollega och ett gammalt ligg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skaffat tinder igen efter lite vin med bästis (som också skaffat det igen )
Sitter och sveper runt nu!
Det är väl sådant man kan få, om man betalar.Om jag av misstag råkar svepa vänster på nån, går det att ta tillbaka?
Det är väl sådant man kan få, om man betalar.
Jag slösveper lite här i USA... Har hittat kanske 2-3 intressanta men inte dragit höger eftersom jag ändå inte har lust att träffa någon här...
Uppdatering!
Såg att militären var i stan igen, skickade sms om han var ute i svängen, vilket han var.
Sen skrev han "ses hos mig vid 02"
Lätt val
Tidigare ligget skrev t.o.m till mig på messenger.
Kan ha skrivit åt E också...
Hur kommer det sig att du inte vill träffa nån där?
Låst artikel. Går det att sammanfatta lite kort vad hon skriver om?Hmm... Undrar om även jag är en av de där idioterna. Nej,jag har inte dejtat henne, men med tanke på hur snabbt jag verkar bli bortsållad... https://www.dn.se/sthlm/susanna-sundstrom-stockholms-dejtingutbud-ar-samst/
Nu kommer jag inte heller åt den längre, när jag skulle försöka citera lite. Men kort dåligt beteende hos de hon dejtade. Kommer ihåg något exempel där första dejten varit bra, efterföljande gång hade han stirrat in i mobilen hela tiden.Låst artikel. Går det att sammanfatta lite kort vad hon skriver om?
Tips för alla som vill bjuda ut någon på dejt i morgon: fråga om de vill titta på månförmörkelsen..
Fråga honom om det? Jag hade en som betedde sig lite liknande, jag frågade om hur intresserad han var av att fortsätta kontakten, det var ju bara jag som tog initiativ? Fick ett bra svar och han ryckte upp sig. Jag orkar inte gå och undra om den andra faktiskt vill eller inte, eller tänka att jag kanske inte "borde" ta initiativ igen.Jag blir inte riktigt klok på honom (It) alltså, han svarar typ inom en minut varje gång jag skriver (har inte helt lyckats med att inte kontakta honom), men skriver inget om jag är tysst. Av de 6 gångar vi träffats har väl jag tagit initiativ till 5, dock har han alltid varit positiv och velat ses även om han haft mycket annat med jobb etc. Så jag undrar lite om han förväntar sig att jag ska styra upp nästa dejt med?? Men det tänker jag faktiskt inte göra med mindre han tar någon form av initiativ alltså. Ni får gärna påminna mig om jag skulle råka glömma det.
Håller med @Niyama . Fråga. Enda sättet att få svar!Äsch varför sa du det när jag försöker låta bli med att fråga It om vi kan träffas igen...? Låter ju som en perfekt ursäkt för en dejt!
Jag blir inte riktigt klok på honom (It) alltså, han svarar typ inom en minut varje gång jag skriver (har inte helt lyckats med att inte kontakta honom), men skriver inget om jag är tysst. Av de 6 gångar vi träffats har väl jag tagit initiativ till 5, dock har han alltid varit positiv och velat ses även om han haft mycket annat med jobb etc. Så jag undrar lite om han förväntar sig att jag ska styra upp nästa dejt med?? Men det tänker jag faktiskt inte göra med mindre han tar någon form av initiativ alltså. Ni får gärna påminna mig om jag skulle råka glömma det.