Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering!
Såg att militären var i stan igen, skickade sms om han var ute i svängen, vilket han var.
Sen skrev han "ses hos mig vid 02"
Lätt val :D

Tidigare ligger skrev t.o.m till mig på messenger.
Kan ha skrivit åt E också...

Jag slösveper lite här i USA... Har hittat kanske 2-3 intressanta men inte dragit höger eftersom jag ändå inte har lust att träffa någon här... :p

Uppdatering!
Såg att militären var i stan igen, skickade sms om han var ute i svängen, vilket han var.
Sen skrev han "ses hos mig vid 02"
Lätt val :D

Tidigare ligget skrev t.o.m till mig på messenger.
Kan ha skrivit åt E också...

Okej. Han var snyggare än nånsin...

Jag svettades mest bort :D har nån dålig liggperiod nu känner jag...

Hur kommer det sig att du inte vill träffa nån där?

Dels för att jag inte bara vill ligga och är här så kort tid. Dels för att många här är idioter och jag har för kort tid att hinna klura ut om de är det eller inte. Och lägger hellre tid på dejt med kompisar jag så himla sällan får träffa. :)

Och hade jag haft tid att lära känna någon mer hade det ju vart asjobbigt att klicka med någon man inte kan träffa igen förrän till jul. :D

L har varit uppe några dagar igen. Känns så himla bra med honom, avslappnat och roligt.
Han har varit med mig när jag tränat. Vi har gjort en deal, han filmar på träning och tävling och jag går på familjegrejer med honom och uppför mig ordentligt :p
Känns som en vettig deal, jag kräks på den typen av aktiviteter och han är rädd för Molnet så båda får anstränga sig :D

Nu ska ha han ha barnet, sen kommer han upp igen så taggar vi tävling!

Låst artikel. Går det att sammanfatta lite kort vad hon skriver om?
Nu kommer jag inte heller åt den längre, när jag skulle försöka citera lite. Men kort dåligt beteende hos de hon dejtade. Kommer ihåg något exempel där första dejten varit bra, efterföljande gång hade han stirrat in i mobilen hela tiden.

27 matchningar på tinder. Ska försöka svara på en del imorgon, blir så matt när det blir för många som skriver.

Skrivit lite med E idag. Vi ska försöka ses nästa vecka och ev prata lite..
Klubbkillen skriver varje dag :D känns lite spännande ändå!

Har ju haft samma kille/killar i säkert 6-12 månader nu....

Vad mycket reklam det är på tinder nu. Typ var femte swipe.

Matchade och skrev med en kille igår. Jag har skrivit i min presentation att jag jobbar 80 % för att hinna ha häst och vara social. Han ifrågasatte att jag hade tid att dejta, och jag skrev att allt är prioriteringar. Då tog han bort mig. Haha, det finns inte något sätt att göra rätt ibland.

Tips för alla som vill bjuda ut någon på dejt i morgon: fråga om de vill titta på månförmörkelsen..

Jag har skrivit lite med en sen i söndags, vi kan kalla honom jultröjan :D Han är rolig. Har självdistans. Han bor längre bort än vad som är jättepraktiskt med eftersom jag har konstaterat att jag nog i förlängningen letar efter något särboaktigt så...

En annan match gick skrivandet så himla trögt med. Jag hade börjat ledsna och inte engagerat mig, när han skrev "natti natti med massa hjärtan (och hans obligatoriska blinksmiley :wtf:) så var det tack och hej.

En som enbart har spännisbilder och bilder på storfångsten har kontaktat mig på insta. Jag svarade en gång och nu hänger han i. Vi matchade alltså inte på tinder, jag gillar inte fiskar och får lätt klåda av spännisbilder.

Tips för alla som vill bjuda ut någon på dejt i morgon: fråga om de vill titta på månförmörkelsen..

Äsch varför sa du det när jag försöker låta bli med att fråga It om vi kan träffas igen...? :p Låter ju som en perfekt ursäkt för en dejt!

Jag blir inte riktigt klok på honom (It) alltså, han svarar typ inom en minut varje gång jag skriver (har inte helt lyckats med att inte kontakta honom), men skriver inget om jag är tysst. Av de 6 gångar vi träffats har väl jag tagit initiativ till 5, dock har han alltid varit positiv och velat ses även om han haft mycket annat med jobb etc. Så jag undrar lite om han förväntar sig att jag ska styra upp nästa dejt med?? Men det tänker jag faktiskt inte göra med mindre han tar någon form av initiativ alltså. Ni får gärna påminna mig om jag skulle råka glömma det. :angel:

Jag blir inte riktigt klok på honom (It) alltså, han svarar typ inom en minut varje gång jag skriver (har inte helt lyckats med att inte kontakta honom), men skriver inget om jag är tysst. Av de 6 gångar vi träffats har väl jag tagit initiativ till 5, dock har han alltid varit positiv och velat ses även om han haft mycket annat med jobb etc. Så jag undrar lite om han förväntar sig att jag ska styra upp nästa dejt med?? Men det tänker jag faktiskt inte göra med mindre han tar någon form av initiativ alltså. Ni får gärna påminna mig om jag skulle råka glömma det. :angel:
Fråga honom om det? Jag hade en som betedde sig lite liknande, jag frågade om hur intresserad han var av att fortsätta kontakten, det var ju bara jag som tog initiativ? Fick ett bra svar och han ryckte upp sig. Jag orkar inte gå och undra om den andra faktiskt vill eller inte, eller tänka att jag kanske inte "borde" ta initiativ igen.

Äsch varför sa du det när jag försöker låta bli med att fråga It om vi kan träffas igen...? :p Låter ju som en perfekt ursäkt för en dejt!

Håller med @Niyama . Fråga. Enda sättet att få svar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 107
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 676
Senast: lilsan
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V