Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har inte varit speciellt aktiv för det har inte funnits speciellt mycket att rapportera om tyvärr. Fortsätter ha kontakt med tre killar, men ingen av dem är intresserad av ett förhållande eller något mer seriöst så det blir mest ons eller häng med dem. Önskar att jag var mer pepp på att dejta, men just nu orkar jag knappt med mig själv :/

Hej från en som smygläser dejtingtråden ibland. Nu har jag funderat på att börja dejta, men var och hur? Tinder verkar vara det som de flesta använder, men jag har fått för mig att det är mest för de som är ute efter "casual sex"? (Tyvärr inte min grej). Men det kanske bara är en myt? Dessutom verkar det krävas facebook för det?Jag har ingen facebook och är inte överdrivet sugen på att skaffa någon. Finns det andra bra dejtingsidor/appar eller vad det nu är för något? (Ja, jag har absolut noll koll). Andra tips/varningar?Hjälp!

Jag hinner inte heller denna veckan, det är helt fullsmockat. Tre konserter och en fotbollsmatch plus träffa gammal bästis som är på besök från Los Angeles. Eller ja, skulle någon absolut vilja dejta mig på fredag kväll kan jag väl tänka mig det, men jag lär väl vara slut som artist vid det laget och endast i skick att ladda om för lördagen och Queens of the Stone Age ;)
Vi skulle ju ha dejt, du och jag och @Ceta på fredag! Du dissar väl inte oss för någon okänd? :eek: :D

Hej från en som smygläser dejtingtråden ibland. Nu har jag funderat på att börja dejta, men var och hur? Tinder verkar vara det som de flesta använder, men jag har fått för mig att det är mest för de som är ute efter "casual sex"? (Tyvärr inte min grej). Men det kanske bara är en myt? Dessutom verkar det krävas facebook för det?Jag har ingen facebook och är inte överdrivet sugen på att skaffa någon. Finns det andra bra dejtingsidor/appar eller vad det nu är för något? (Ja, jag har absolut noll koll). Andra tips/varningar?Hjälp!
Testa tinder tycker jag, en användarvänlig och enkel app som blir vad man gör det till. Många söker sex, men minst lika många söker nåt mer är min upplevelse. Den behöver inte heller användas på ett ytligt sätt där det bara sveps efter utseende. Jag klickar t.ex. upp presentationen på alla då jag finner den viktigast. De som saknar pres. helt går oftast bort för min del.

Ska kanske träffa läraren i morgon. Egentligen vet jag inte varför.
Han är tillräckligt smart för att se igenom mina försök att fly fältet så fort jag blir minsta pressad eller obekväm. Han vet jag jag inte tror på kärlek, har väldigt svårt att fästa mig vid människor osv.

Skaffa Tinder, vet flera som träffade sin partner via den appen. Du behöver inte ha Facebook, ett mobilnummer räcker.

Oj, hade en gammal vän på middag.
Hon har jag känt länge och pratar mest jobb och sådant.
Aldrig varit intresserad i någon romantisk mening med henne.
Men när vi satt i soffan och pratade om ditt och datt så hände något jag vill veta vad ni tjejer tror om detta.
Hon satte sig i soffan och vände fötterna mot mig.
Och liksom särade och stängde benen sakta fram och till backa. (hon hade byxor). Men det kändes som hon flashade mig.
Då jag inte är intresserad av henne så blev det besvärligt.
hon gjorde den manövern ett par gånger under kvällen.
Miss tolkar jag henne eller flashade hon mig?

Oj, hade en gammal vän på middag.
Hon har jag känt länge och pratar mest jobb och sådant.
Aldrig varit intresserad i någon romantisk mening med henne.
Men när vi satt i soffan och pratade om ditt och datt så hände något jag vill veta vad ni tjejer tror om detta.
Hon satte sig i soffan och vände fötterna mot mig.
Och liksom särade och stängde benen sakta fram och till backa. (hon hade byxor). Men det kändes som hon flashade mig.
Då jag inte är intresserad av henne så blev det besvärligt.
hon gjorde den manövern ett par gånger under kvällen.
Miss tolkar jag henne eller flashade hon mig?
Var det inte bara någon rörelse hon gjorde då utan att tänka på det. Låter ju som en jättekonstig grej att göra som en invit.

Jag har ioförsig nästan alltid fötterna i soffan och sitter vriden mot den jag pratar med så just det är ju inte så konstigt. Men att försöka invitera någon genom att öva en långsam bröstsimsbenspark verkar ju mycket märklig.
Det var nog mer av öppna porten!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Svar
1 029
· Visningar
106 164
Senast: Bison
·
Svar
2 001
· Visningar
99 023
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
391
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur