Tja, det beror nog på att vi inte pratas vid utanför jobbet. På jobbet har hans kollegor varit närvarande och då går det inte att prata om sådant, sen vad jag förstod det som hade det kommit fram nu.
Jag skickade en gång till honom på messenger. Då skrev han att jag inte skulle skicka på messenger då han inte litade på den. Sen skulle jag inte skicka sms utan ringa om jag ville något. Nu så här i efterhand tror jag han hade börjat misstänka att något inte stod rätt till då. Jag ringde aldrig, då jag inte visste vad jag skulle prata om utanför jobbet.
Vi träffades igen och har pratas vid på messenger för en vecka sedan, kan ha varit då han löste hacker-problemet.
Vi har pratat lite allmänt när jag är på hans jobb, vi har nu träffats en gång till och för min del känns det bättre att det gick lite tid mellan.
Så har jag hunnit få ordning på mitt liv igen och så som jag uppfattar honom är han rakt på sak, men behöver träffa och prata med honom mera utanför jobbet innan jag kan ge en slutgiltig bedömning.
Återigen ett steg i taget och är rädd om mig. Har inget att förlora, snarare fler erfarenheter.