Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, det är ju helt obegripligt sagt? :rofl: Själv kan han inte lita på någon men han kan däremot ifrågasätta att motparten inte litar på honom?
Tja, det kanske blev taget ur sitt sammanhang. Vi snackade om sådana som snackar skit och då skrev han det där med att inte lita på någon.
Jag var inte sen med att hugga. I am DA evil womaaah. :rofl:

Skummat tråden på sistone o har inte så mycket o bidra med heller... Pratar fortf med cykelkillen, men får se om han tar initiativ o ses i helgen eller inte. Jag har skrivit rakt ut flera gånger att jag vill ses så tycker bollen ligger hos honom, jag bönar och ber då inte.

Ny match idag också, vi pratar nu och han verkar trevlig!

O så en fråga - har ni något namn som ni sorterar bort folk för att dom heter? Pga tidigare erfarenheter eller så? Låter kanske korkat utan förklaring, så jag ska väl skriva att jag har ett namn som jag aldrig tror jag skulle pallat umgås med någon som heter, hjärtat skulle gå sönder då (familjeskäl).

Han igår, kan kalla honom läraren blev tydligen helt fast. Trots att han sa att han nog aldrig träffat någon som framställer sig själv så dåligt på första träffen.
Jag lindar aldrig in saker, svarar alltid rakt och ärligt, tydlig med att jag inte är förtjust i barn, att jag är disträ, osympatisk osv. Han är vänster, jag drog alla mina fördomar om vänstermänniskor och skrattade hysteriskt.
Det där med Sheldon är inte helt taget ur luften ändå.
Men det går tydligen hem ändå, alla gillar mig, jag gillar ingen. Som vanligt.

Skummat tråden på sistone o har inte så mycket o bidra med heller... Pratar fortf med cykelkillen, men får se om han tar initiativ o ses i helgen eller inte. Jag har skrivit rakt ut flera gånger att jag vill ses så tycker bollen ligger hos honom, jag bönar och ber då inte.

Ny match idag också, vi pratar nu och han verkar trevlig!

O så en fråga - har ni något namn som ni sorterar bort folk för att dom heter? Pga tidigare erfarenheter eller så? Låter kanske korkat utan förklaring, så jag ska väl skriva att jag har ett namn som jag aldrig tror jag skulle pallat umgås med någon som heter, hjärtat skulle gå sönder då (familjeskäl).

Fredrik :p Främst för att jag har två i närmsta familjen, och tre i umgängeskretsen. Det är svårt som det är att hålla reda på alla.

Han igår, kan kalla honom läraren blev tydligen helt fast. Trots att han sa att han nog aldrig träffat någon som framställer sig själv så dåligt på första träffen.
Jag lindar aldrig in saker, svarar alltid rakt och ärligt, tydlig med att jag inte är förtjust i barn, att jag är disträ, osympatisk osv. Han är vänster, jag drog alla mina fördomar om vänstermänniskor och skrattade hysteriskt.
Det där med Sheldon är inte helt taget ur luften ändå.
Men det går tydligen hem ändå, alla gillar mig, jag gillar ingen. Som vanligt.

Bison, vår lilla misantrop :love: :p :D

Frukostkillen har åkt iväg på golfresa igen. Förresten, kan jag snälla få byta namn på honom? :laugh: Att vår första dejt var en lyxfrukost en vardag innan jobbet känns ganska irrelevant såhär lång tid senare. Håll i hatten nu för hans förnamn börjar också på M, precis som Gamla M och Nya M. Så han får ta med båda sina initialer och kallas nu helt enkelt MM. Är ni med? :D

Hur som helst, MM har åkt iväg på golfresa igen och det är förbaskat tomt här i lägenheten. Senaste veckan har han sovit här varje natt. Både han och jag jobbar på 10 minuters gångavstånd från min lägenhet, så vi har hunnit med långpromenad med hunden på morgonen, morgonduschssex och långfrukost innan jobbet. Kan tänka mig att fortsätta ha det såhär kommande veckor.

Jag har visst bjudit med 25-åringen (from nu ska jag kalla honom E istället!) till min kompis pojkväns födelsedagsfest på lördag :)

Och nästa vecka ska vi åka och köpa solstolar till hans balkong :D plus en matta till min!

Börjar det bli seriöst dejtande mellan er? :)

Jag har ett namn där tröskeln för en dejt är mycket högre än för andra namn. Skulle inte säga att jag inte skulle träffa någon med det namnet, men det tar emot. Detta pga en kompis ex som visade sig vara riktigt otrevlig och ha starka narcissistiska drag :down:

Jag har många på G för tillfället. Igår kväll skulle jag egentligen ut med några kompisar men bestämde min tillslut för att se om jag kunde få till ett möte med någon av de killarna. Jag messade ut till flera om de ville ses och fick lite beslutsångest när tre var på :p. Det slutade med en kille som jag bara träffat en gång på en fest. Har aldrig träffat någon som är nästan tio år yngre än mig, men han är väldigt fin. Vi tog en promenad och sedan hängde vi hos mig och snackade, hånglade och låg. Han bor granne med mig dessutom så vi kommer definitivt ses igen.

Ikväll tänkte jag träffa växtkillen. Är lite osäker på hur pepp jag är. Han är snygg och vi kan ha sex, men det intelektuella utbytet är lågt. Han snackar ju nästan bara om sina växter.

Sen har jag en andra date på måndag med en kille som är supertrevlig och vi klickar verkligen, men attraktionsmässigt kände jag noll. Ska ge det en chans till. Blir picknick i parken efter jobbet.

Jag kanske också träffar min gamla kk, men är svårt att se att vi kommer få ihop våra scheman. Det gör dock inget nu när jag har två andra jag kan ligga med.

Sen har jag en annan kille jag träffade på valborg när jag fick en snefylla. Han följde med mig hem och höll om mig hela natten när jag mådde dåligt. Han bor också granne med mig. Är osäker på om jag vill träffa honom då han sa en konstig sak när vi sågs och han är dessutom vän med min kompis.

Det är lite kul att känna sig poppis för tillfället :D.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Svar
1 024
· Visningar
105 677
Senast: Bison
·
Svar
2 001
· Visningar
99 019
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
382
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka