Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag dejtar en kille nu. Eller vi har varit på 2 dejter.
Vi började snacka på tinder och har pratat varje dag sen dess. Vi pratade i ca: 3 veckors tid sen frågade han om vi skulle ses. Vi träffades på en restaurang och satt i 4 h och bara snackade sen skildes vi åt. Vi fortsatte prata dagligen och han kom hem till mig en kväll där vi åt mat och drack vin och han sov hos mig, vi gjorde ingenting mer än kysstes och han höll om mig hela natten.. jättemysig. Vi skriver fortfarande varje dag, han skriver god morgon god natt osv och frågar hur jag mår. Men sen åkte han iväg på ett medeltidsevent över helgen och jag var tvungen att snoka på bilder som lagts upp från andra medlemmar. Ser då två bilder där han sitter och håller om en tjej. Blir jättenojjig haha men lådsas som ingenting. Jag frågade han om vi skulle ses i veckan, han bara jag har mycket att göra både denna och nästa helg men helgen efter de kan vi försöka ses. Jaha? Innan verka han jättepepp på att ses nu bara sådär. Nojjar att han träffat en tjej där han kanske fattat mer tycke för. Men han skriver fortfarande hela tiden och god morgon osv. Är det jag som är övernojjig bara?

Vi började snacka på tinder och har pratat varje dag sen dess. Vi pratade i ca: 3 veckors tid sen frågade han om vi skulle ses. Vi träffades på en restaurang och satt i 4 h och bara snackade sen skildes vi åt. Vi fortsatte prata dagligen och han kom hem till mig en kväll där vi åt mat och drack vin och han sov hos mig, vi gjorde ingenting mer än kysstes och han höll om mig hela natten.. jättemysig. Vi skriver fortfarande varje dag, han skriver god morgon god natt osv och frågar hur jag mår. Men sen åkte han iväg på ett medeltidsevent över helgen och jag var tvungen att snoka på bilder som lagts upp från andra medlemmar. Ser då två bilder där han sitter och håller om en tjej. Blir jättenojjig haha men lådsas som ingenting. Jag frågade han om vi skulle ses i veckan, han bara jag har mycket att göra både denna och nästa helg men helgen efter de kan vi försöka ses. Jaha? Innan verka han jättepepp på att ses nu bara sådär. Nojjar att han träffat en tjej där han kanske fattat mer tycke för. Men han skriver fortfarande hela tiden och god morgon osv. Är det jag som är övernojjig bara?

I ditt läge hade jag nog försökt att inte analysera så mycket utan träffa honom om två helger om du känner för det, och se hur det känns då. Jag hade dock varit försiktig med att bli allt för investerad känslomässigt i detta tidiga skede utan att försöka ta det för vad det är. Med andra ord väldigt nytt för er båda.

I ditt läge hade jag nog försökt att inte analysera så mycket utan träffa honom om två helger om du känner för det, och se hur det känns då. Jag hade dock varit försiktig med att bli allt för investerad känslomässigt i detta tidiga skede utan att försöka ta det för vad det är. Med andra ord väldigt nytt för er båda.

Jag jag brukar tyvärr lätt "fastna" för någon och bli lite knäpp haha. Sen tänker jag med skulle han inte vara intresserad så skulle han inte skriva dagligen skicka hjärtan och sånt. haha. Får ta och lugna mig bara :)

Men två dejter. Chilla lite, det är ju mycket möjligt att han dejtar flera.
Träffa honom igen och ha lite is i magen.

Jag jag brukar tyvärr lätt "fastna" för någon och bli lite knäpp haha. Sen tänker jag med skulle han inte vara intresserad så skulle han inte skriva dagligen skicka hjärtan och sånt. haha. Får ta och lugna mig bara :)

Det är nog en bra idé ;) En dag i taget! Ibland kan det också vara så att en person har tappat intresset men sedan återfår det. Se bara på mig och min dejt, jag har både träffat (många) andra och betett mig som en skitstövel emellanåt. Han har haft is i magen och det kan ge utdelning.

(Med det sagt så hade jag dumpat mig själv för länge sen om jag vore han)

Det är nog en bra idé ;) En dag i taget! Ibland kan det också vara så att en person har tappat intresset men sedan återfår det. Se bara på mig och min dejt, jag har både träffat (många) andra och betett mig som en skitstövel emellanåt. Han har haft is i magen och det kan ge utdelning.

(Med det sagt så hade jag dumpat mig själv för länge sen om jag vore han)

Du kanske har varit lite lätt velig gentemot honom... :angel: ;) :D :heart

Jag ska tydligen gå på dejt i Kalmar, om vi tar oss dit idag vill säga :D
Vet nästan inget om honom, en av kollegans högerswipe :p
Men kan vara kul att träffa någon jag aldrig skulle valt själv.
Har med mig vanliga kläder, bästis sa igår att jag såg ut som en mormon, inte så positivt kanske :rofl:

Jag som skulle lämna mina relationsproblem utanför min psykolog insåg idag att det nog hänger mer ihop än jag trott med problemet jag eg sökte för. Så nu skulle han tydligen skriva en remiss. Ångrade mig samma sekund jag gick ut genom dörren. Samtidigt som jag VET att jag måste ta tag i detta innan jag ens kan fundera på att inleda någon mer stadigvarande närmre relation så det är väl lika bra? Så jobbigt det känns nu.

Nu ska jag inte lägga ord i mun på din dejt så, men jag är väldigt aktiv i medeltidssvängen och jag tror aldrig jag varit så fysisk med personer jag absolut har noll intresse för. Det är kramar, ibland pussar, man sitter nära för att det är kallt osv helt utan någon romantisk baktanke :)

Nu ska jag inte lägga ord i mun på din dejt så, men jag är väldigt aktiv i medeltidssvängen och jag tror aldrig jag varit så fysisk med personer jag absolut har noll intresse för. Det är kramar, ibland pussar, man sitter nära för att det är kallt osv helt utan någon romantisk baktanke :)

Ja det var de jag misstänkte så det är säkert ingenting haha.. tycker han är rolig och annorlunda en riktig djurvän och friluftsmänniska 😁👍

Så det verkar inte bra mellan mig och B, Ska inte säga allt för mycket just nu men trenden är den är negativ. :cry:

Kors i taket!
TK sms:ade mig ikväll.

Håller lite distans och vi skrev lite allmänt. Fick till en bra gliring, när han skrev att man inte ska lita på någon. Där mitt svar blev något i stil med ”då ska ja inte lita på dig heller om man ska följa det”.
Han undrade då om jag trodde han var en person man inte kan lita på. Jag svarade att jag känner inte honom så väl så jag kan avgöra det.
Han tyckte det var ett bra svar.

Var ett tag sedan han hörde av sig och jag har inte hört av mig till honom. Har fullt upp med att reda ut mitt eget liv just nu.

Kors i taket!
TK sms:ade mig ikväll.

Håller lite distans och vi skrev lite allmänt. Fick till en bra gliring, när han skrev att man inte ska lita på någon. Där mitt svar blev något i stil med ”då ska ja inte lita på dig heller om man ska följa det”.
Han undrade då om jag trodde han var en person man inte kan lita på. Jag svarade att jag känner inte honom så väl så jag kan avgöra det.
Han tyckte det var ett bra svar.

Var ett tag sedan han hörde av sig och jag har inte hört av mig till honom. Har fullt upp med att reda ut mitt eget liv just nu.

Haha, det är ju helt obegripligt sagt? :rofl: Själv kan han inte lita på någon men han kan däremot ifrågasätta att motparten inte litar på honom?

Inget ligg på första dejten denna gång (skönt), utan en lite lagom osäker men kanske ändå lovande första dejt med Trummisen. Kände inte så mycket attraktion först. Vi drack öl och sen kände jag mer efter ett tag. Om det var ölen eller hans personlighet som gjorde det vet jag inte, men känslan när vi kramades hejdå var att det nog fanns nåt där. Vi får se vad som händer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Svar
1 024
· Visningar
105 679
Senast: Bison
·
Svar
2 001
· Visningar
99 019
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
382
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024