Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men bara sluta. För min del får du vara hur bitter du vill bara du slutar spamma trådarna med vad du tycker är statistiskt underlag. Det är inget diskussionsämne?Bara att det förklarar varför de män på buke som har provat Tinder inte har samma flyt. Varför andra tycker att jag låter bitter.
Men bara sluta. För min del får du vara hur bitter du vill bara du slutar spamma trådarna med vad du tycker är statistiskt underlag. Det är inget diskussionsämne?
Ja! Du har redogjort för din bild så himla många gånger så om du inte fått den respons du önskat så är det rimligtvis för att ingen är intresserad.Nej, därför hade det varit intressant med en sån jämförelse. Så andra kan se det jag ser.
Men jag lämnar ämnet nu.
Ja! Du har redogjort för din bild så himla många gånger så om du inte fått den respons du önskat så är det rimligtvis för att ingen är intresserad.
Nej sådan är inte vår deal. Jag vill att han talar om vad han känner. Han vet att jag inte ligger med färre för det. Allt handlar om mina behov. Alltså verkligen. Så jag tycker det är orättvist att lasta så mycket skuld på honom.Att uttrycka känslorna för dig sådär är att agera på dem. Jag tycker hans fråga är gräsligt omogen. Skulle inte ens funka på skoj för min del. Ego så det smäller om det att gnälla om att du knullar andra medan han själv smyger om sitt knullande för sin partner. "Jag, mig, mig själv och mina sexuella behov. Uäää!"
Åh ja, bara du är nöjd och glad så!Nej sådan är inte vår deal. Jag vill att han talar om vad han känner. Han vet att jag inte ligger med färre för det. Allt handlar om mina behov. Alltså verkligen. Så jag tycker det är orättvist att lasta så mycket skuld på honom.
Han är som ett barn med sin godispåse men det betyder inte att han är ego
Det är fri tolkning som gäller, bästa är väl att undvika kalsonger och strumpor helt för att vara på den säkra sidan.
Vi får kalla det att köra scout - alltid redo!Going commando
Väldigt praktiskt om man har kjol/klänning...![]()
Ok, tänkte mer att Tinder är gratis från början. Så du måste välja att betala för plus och startar du din profil utifrån facebook så hämtas profilbilder automatiskt. Så teoretiskt kan du ha fått likes under den perioden , innan du skaffat plus och ändrat inställningen.
Undrar om man passar i kilt?Vi får kalla det att köra scout - alltid redo!
Prova!Undrar om man passar i kilt?![]()
Helt klart rimlig avmatchning.Det verkade bra tills det kom fram att han hade xbox one och inte playstation 4 så det blev avmatchning.
Startade inte profilen utifrån Facebook och det tar typ 0,001 sekund att ställa inte att profilen inte ska visas, så teoretiskt låter det helt osannolikt att 100 personer skulle ha swipat på en tom profil på den tiden.
Going commando
Väldigt praktiskt om man har kjol/klänning...![]()
Med stay-ups också. Brukar bli uppskattat![]()
Helt klartVi kom inte ens till baren utan stannade på hotellrummet
![]()
Det är dom bästa av semestrar![]()