Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Somliga klagar på att de inte får dejter med potentiella partners. Jag lyckas inte ens få till "dejter" med vänner/bekanta :(. Jag får ingen respons alls.

Att uttrycka känslorna för dig sådär är att agera på dem. Jag tycker hans fråga är gräsligt omogen. Skulle inte ens funka på skoj för min del. Ego så det smäller om det att gnälla om att du knullar andra medan han själv smyger om sitt knullande för sin partner. "Jag, mig, mig själv och mina sexuella behov. Uäää!"
Nej sådan är inte vår deal. Jag vill att han talar om vad han känner. Han vet att jag inte ligger med färre för det. Allt handlar om mina behov. Alltså verkligen. Så jag tycker det är orättvist att lasta så mycket skuld på honom.

Han är som ett barn med sin godispåse men det betyder inte att han är ego

Nej sådan är inte vår deal. Jag vill att han talar om vad han känner. Han vet att jag inte ligger med färre för det. Allt handlar om mina behov. Alltså verkligen. Så jag tycker det är orättvist att lasta så mycket skuld på honom.

Han är som ett barn med sin godispåse men det betyder inte att han är ego
Åh ja, bara du är nöjd och glad så! :up:

Vilken härlig kväll igår hos Vinkillen :love:. Det känns som om vi känt varandra mycket längre, men vi har fortfarande miljoner saker att prata om hela tiden. Och med honom blir det mys och kel som jag inte tycker om med andra, men med Vinkillen så känns det helt rätt. För mig som är så ny i den här polysvängen så känns det också helt fantastiskt att när vi ligger där tätt omslingrade, så pratar vi om hans primära och vad vi ska hitta på när vi ses. Det är verkligen så det borde vara, och jag kan för mitt liv inte förstå varför jag levt på annat sätt förut.

Nu dröjer det tills måndag innan vi ses igen. Nästa vecka blir det också Köpenhamn för första gången! Vi ska äta lunch och prata, och jag är redan lite nervös :p

Ok, tänkte mer att Tinder är gratis från början. Så du måste välja att betala för plus och startar du din profil utifrån facebook så hämtas profilbilder automatiskt. Så teoretiskt kan du ha fått likes under den perioden , innan du skaffat plus och ändrat inställningen.

Startade inte profilen utifrån Facebook och det tar typ 0,001 sekund att ställa inte att profilen inte ska visas, så teoretiskt låter det helt osannolikt att 100 personer skulle ha swipat på en tom profil på den tiden.

Startade inte profilen utifrån Facebook och det tar typ 0,001 sekund att ställa inte att profilen inte ska visas, så teoretiskt låter det helt osannolikt att 100 personer skulle ha swipat på en tom profil på den tiden.

0,001 sekund är allt som behövs för att skicka ut information om din profil till tusentals användare.
Jag tror hursomhelst inte att antalet likes är fake. Det vore riktigt fult av Tinder i så fall.
Sen förklarar det inte varför flera av er har 99+ men jag har endast 3+.

Haha alltså jag kan inte sluta skratta åt de meddelanden jag fått av min dejt igår. De är så hysteriskt roliga. Det kanske inte är kvinnohatarna som är de värsta psykopaterna på dejtingscenen, utan kvinnodyrkarna :cautious: Som en vän sa "Hoppa av det där tåget medan du fortfarande kan".

Idag blir det iaf AW med en icke-psykopat killkompis. Behöver få gnälla av mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 399
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Vaginal vs kejsarsnitt
  • Roliga saker som barn säger