Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska gå att göra bara kopplat till telefonnummer nu tror jag!Ni som har tinder, är det fortfarande kopplat till ens facebook? Jag skulle vilja skaffa det för rolighetens skull, men det är inte lika intressant om det är kopplat till facebook![]()
Efter igår så blev det totalt 16 matches av 25 högersvep, 9 som skrev först.Nu har jag svept tills jag hade svept höger på 25 stycken, vet inte exakt hur många det blev men kanske 200. På vägen hade jag fått 6 superlikes. Nu låter vi telefonen ligga lite för att se hur många matches det blir (blev 10 direkt) och hur många meddelanden vi får.
Efter igår så blev det totalt 16 matches av 25 högersvep, 9 som skrev först.
Dagens lunchsvep med 25 nya högersvep innebar 19 nya matches. 1 som skrivit. 13 superlikes på vägen.
Det låter som att du är mer intresserad av att föra statistik än att dejta![]()
Jag har inte hört om någon som får så många superlikes. Jag tror hen har mer framgång än många andra.Det är intressant att läsa statistik . Även om hennes inte är någon ögonbrynshöjare. Så tycker jag det är kul att läsa iaf.
Det är väl ingen som deklarerat antalet superlikes heller eller ? Oavsett så förvånade det inte mig iaf.Jag har inte hört om någon som får så många superlikes. Jag tror hen har mer framgång än många andra.
Det är intressant att läsa statistik . Även om hennes inte är någon ögonbrynshöjare. Så tycker jag det är kul att läsa iaf.
Det är lite av en arbetsskada att ställa upp allt i siffrorDet låter som att du är mer intresserad av att föra statistik än att dejta![]()
Ok. Jag har nog inte hört om någon som fått så mkt positivt resultat. Inte bland kollegor/ vänner etc som man pratar med.Det är väl ingen som deklarerat antalet superlikes heller eller ? Oavsett så förvånade det inte mig iaf.
Det är lite av en arbetsskada att ställa upp allt i siffrorMen blir nog inte så mycket mer svep nu, måste ju ge folket man matchat med någon sorts reell chans också.
Jag har inte hört om någon som får så många superlikes. Jag tror hen har mer framgång än många andra.
Äsch med lite kaffe och mördande sarkasm så löser sig allt.Ja, skriver man med många samtidigt så kan jag tycka att det blir ganska jobbigt att hålla alla konversationer igång. 2-3 i taget tycker jag känns lagom att ha igång samtidigt.
Äsch med lite kaffe och mördande sarkasm så löser sig allt.
Oj. Jag har nog fått tre tror jag efter ett halvår på Tinder. Bor i centrala Stockholm.När jag var i sthlm sist rasade det in superlikes.
Hemma får jag kanske en per dag.
Har man nåt att göra på crosstrainern på gymmet. Entertain me you fools!... och tid över framför alltTar ju sin lilla tid och sitta och svara på allt.
Har man nåt att göra på crosstrainern på gymmet. Entertain me you fools!
Oj. Jag har nog fått tre tror jag efter ett halvår på Tinder. Bor i centrala Stockholm.
Det ska gå att göra bara kopplat till telefonnummer nu tror jag!
Vet inte vad som inte skulle vara ödmjukt direkt bara för att man gör det samtidigt som man gör något annat. Det är givetvis inte så jag gör det sen om det faktiskt blir någon sorts koppling men för att se om det finns något alls bortom "nice shoes, wanna fuck?" så ser jag inga problem med det.Nåväl, jag brukar ha en mer ödmjuk inställning till mitt Tindrande![]()