Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni som har tinder, är det fortfarande kopplat till ens facebook? Jag skulle vilja skaffa det för rolighetens skull, men det är inte lika intressant om det är kopplat till facebook :p

Nu har jag svept tills jag hade svept höger på 25 stycken, vet inte exakt hur många det blev men kanske 200. På vägen hade jag fått 6 superlikes. Nu låter vi telefonen ligga lite för att se hur många matches det blir (blev 10 direkt) och hur många meddelanden vi får.
Efter igår så blev det totalt 16 matches av 25 högersvep, 9 som skrev först.

Dagens lunchsvep med 25 nya högersvep innebar 19 nya matches. 1 som skrivit. 13 superlikes på vägen.

Det är lite av en arbetsskada att ställa upp allt i siffror :D Men blir nog inte så mycket mer svep nu, måste ju ge folket man matchat med någon sorts reell chans också.

Ja, skriver man med många samtidigt så kan jag tycka att det blir ganska jobbigt att hålla alla konversationer igång. 2-3 i taget tycker jag känns lagom att ha igång samtidigt.

Det ska gå att göra bara kopplat till telefonnummer nu tror jag!

@Sasse
Jag har haft både Tinder samt Messenger (appen) helt utan Facebook utan endast fyllt i mitt telefonnummer och fått någon aktiveringskos via SMS. Har inte Facebook men ville då ha Tinder ändå, tror de införde funktionen förra sommaren om jag minns rätt.
Skönt att ha Messenger också då vi har många gruppkonversationer där med mina vänner på jobbet.

Nåväl, jag brukar ha en mer ödmjuk inställning till mitt Tindrande :p
Vet inte vad som inte skulle vara ödmjukt direkt bara för att man gör det samtidigt som man gör något annat. Det är givetvis inte så jag gör det sen om det faktiskt blir någon sorts koppling men för att se om det finns något alls bortom "nice shoes, wanna fuck?" så ser jag inga problem med det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 399
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka