Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så synd att det inte finns något mellan 1 och 0Svängde snabbt med min dejt. Har tyckt från första början att han verkar vara väldigt "mycket", men ville träffa honom ändå. Fick det väl lite bekräftat på dejten, och nu drog det iväg rejält på kvällen med långa meddelanden och en miljon emojis och puttenuttiga uttryck. Skickade en skärmavbild i en gruppchatt och dom höll på att kissa på sig av skratt.
Nä nu vill jag inte merAntingen blir man dissad eller så blir man dränkt i ett hav av söta emojis och överentusiasm. Skjut määäjj
![]()
Det verkade bra tills det kom fram att han hade xbox one och inte playstation 4 så det blev avmatchning.
Så synd att det inte finns något mellan 1 och 0
God of War är ju ps4 exclusive vad ska jag med honom till då?Jag hoppas att du är ironisk?![]()
HGod of War är ju ps4 exclusive vad ska jag med honom till då?
Men allvarligt är det så osannolikt att det finns vanliga män som lyckas med tinder?Vad anses som många matchningar ? Swipar dom höger på alla ?
Är du verkligen säker på att dom är normalsnygga ? Hur många tjejer får dom som skriver först ?
Konsoler är för småbarn... Tacka vetja PCGod of War är ju ps4 exclusive vad ska jag med honom till då?
Man kan spela konsol och leka att man är småbarn eller spela xbox one och bevisa att man är ett.Konsoler är för småbarn... Tacka vetja PC![]()
Men allvarligt är det så osannolikt att det finns vanliga män som lyckas med tinder?
För liksom även om man går all in på att killar sakta brinner i helvetet på tinder ---> någon måste matcha och få dejter och ligga med alla tjejer som "har det lätt" för hur går det annars ihop..... matematiskt?? För varje tjej som får en match eller en dejt med en kille så får en kille en match eller en dejt.. varför är det svårt att acceptera att vanliga män visst KAN ha det lätt på tinder?
Men hur litet är "ett fåtal" män som "får ta del" av "en stor andel" kvinnor?? 20 män som ligger med 10 000 kvinnor var? Orkar inte ha en sån här diskussionOm du har ett överskott av män och kvinnor är mer selektiv än män så går det ihop. Det innebär att ett fåtal män får ta del av en stor andel kvinnor.
Man kan spela konsol och leka att man är småbarn eller spela xbox one och bevisa att man är ett.
Men hur litet är "ett fåtal" män som "får ta del" av "en stor andel" kvinnor?? 20 män som ligger med 10 000 kvinnor var? Orkar inte ha en sån här diskussion
Det behöver inte vara så svartvitt heller men jag tror definitivt att det finns en stor del män på tinder som får relativt sett väldigt få matches och meddelanden.Men hur litet är "ett fåtal" män som "får ta del" av "en stor andel" kvinnor?? 20 män som ligger med 10 000 kvinnor var? Orkar inte ha en sån här diskussion
Exakt andel går inte att säga utan statistiskt underlag. Men säg 30% av användarna är kvinnor.
Så säger det sig självt att en stor andel män kommer att bli bortvalda pga det stora utbudet för kvinnor. Dvs, de killar som ser bra ut, de "fåtal" vi pratar om kommer få ungefär samma antal matchningar som snittet för medelkvinnan.
Jaha?Det behöver inte vara så svartvitt heller men jag tror definitivt att det finns en stor del män på tinder som får relativt sett väldigt få matches och meddelanden.
"Bakom kulisserna på Tinder i Uppdrag Granskning....... 20 elit-tränade och modellsnygga män med rekordhögt IQ och social och emotionell kompetens förbereder sig för att var och en ta sig an veckans 10 000 kvinnor som svept bort miljontals medelmåttiga män för att äntligen nå fram till tinder-männens CREME DE LA CREME..... Frågan vi ställer oss i dagens program... är det här moraliskt rätt?"Men hur litet är "ett fåtal" män som "får ta del" av "en stor andel" kvinnor?? 20 män som ligger med 10 000 kvinnor var? Orkar inte ha en sån här diskussion
"Bakom kulisserna på Tinder i Uppdrag Granskning....... 20 elit-tränade och modellsnygga män med rekordhögt IQ och social och emotionell kompetens förbereder sig för att var och en ta sig an veckans 10 000 kvinnor som svept bort miljontals medelmåttiga män för att äntligen nå fram till tinder-männens CREME DE LA CREME..... Frågan vi ställer oss i dagens program... är det här moraliskt rätt?"
![]()
Jag upprepar - jaha?Även om du skämtar nu...
Så minsta obalans i andel kvinnor/män gör att inte ens CREME DE LA CREME mannen kommer få lika många matches som CREME DE LA CREME kvinnan. Men det hoppas jag att du förstår.
Det där har diskuterats så mycket förut så vi hoppar det..... jag gör det i alla fallÄven om du skämtar nu...
Så minsta obalans i andel kvinnor/män gör att inte ens CREME DE LA CREME mannen kommer få lika många matches som CREME DE LA CREME kvinnan. Men det hoppas jag att du förstår.
Jag upprepar - jaha?
Vad vill du egentligen ha sagt? Och vem kan påverka? Och vad spelar det för roll?