Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va? Alltså det är en inställning i appen (premiumversionen) - bara personer man själv redan likat kan se ens profil. Dvs det kan inte finnas några likes från personer som jag inte likat redan.
Ja då är det så att om du ställer in att bara folk du gillat kan se dig så. Men har du den versionen så kan du väl även se vilka som har gillat dig?

De likesen kan ha kommit från innan du ändrade inställningen. Gjorde du det de första du gjorde när du startade kontot ?
Du får ha i åtanke att du har en boost direkt när du startar kontot. Vilket gör att du visas för ganska många i början.

Nä, hade den inställningen från början. Det var att jag insåg att den inställningen fanns som gjorde att jag vågade skaffa en tinderprofil överhuvudtaget. :p

Nu har jag svept tills jag hade svept höger på 25 stycken, vet inte exakt hur många det blev men kanske 200. På vägen hade jag fått 6 superlikes. Nu låter vi telefonen ligga lite för att se hur många matches det blir (blev 10 direkt) och hur många meddelanden vi får.

Tycker det verkar lite kontraproduktivt med funktionen att bara synas för de man har gillat. Kan kanske låta bra, men säg att 20%av de olika könen sitter bakom gömda profiler och kommer således missa varandra.

Nu har jag svept tills jag hade svept höger på 25 stycken, vet inte exakt hur många det blev men kanske 200. På vägen hade jag fått 6 superlikes. Nu låter vi telefonen ligga lite för att se hur många matches det blir (blev 10 direkt) och hur många meddelanden vi får.

Oj, fler superlikes än jag fått de senaste 4 åren med Tinder och uppskattningsvis över 10k swipes. Har fått 3 stycken. Där 1 nog var en felswipe för hon tog bort mig senare .

Swipar du bara på tjejer eller killar också ?

Tycker det verkar lite kontraproduktivt med funktionen att bara synas för de man har gillat. Kan kanske låta bra, men säg att 20%av de olika könen sitter bakom gömda profiler och kommer således missa varandra.

Ja, håller med. :D Men med den jobbsituation jag hade då kände jag mig inte alls bekväm med att synas på tinder. Nu har den ändrats och jag har vågat bli synlig.

Nä, menar att jag skaffade tinder när jag insåg att det fanns tinder plus och den inställningen.

Ok, tänkte mer att Tinder är gratis från början. Så du måste välja att betala för plus och startar du din profil utifrån facebook så hämtas profilbilder automatiskt. Så teoretiskt kan du ha fått likes under den perioden , innan du skaffat plus och ändrat inställningen.

Swipar du enbart på tjejer eller killar också ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 399
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka